• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Så då var jag lite av reagerad!!
    Ha en bra dag! nu ska jag jobba lite!!

• Amadea

Men Zeke om du är desginern så får du helt enkelt rita en ny & beställa
    Förstår att det känns trist

• elefanthonan

Godmorgon alla morgonpigga!
    Ska snart bege mej in till stan o börja inhandla de första julklapparna,jag tror att jag vet vad jag ska köpa till alla.
    Kram på er alla o ha en jättebra dag.

• Fiaflopp

Zeke: fy vad jobbigt...hoppas du hittar den snart!

• Majblomma12

Zeke, har du kollat igenom bilen ordentligt? Hade du handskar på? Har du kollat dem? Jackfickor? Stackars vargen, vad tråkigt...

Fiaflopp, jag håller med, det är trist när folk bara hugger direkt. Om de inte kan säga något snällt kan de väl bara skita i att svara i tråden? (Läste TS tråd, den hon ville ha svar i, men seriöst skrev hon sån svenska som jag blir tokig på, utan stor bokstav, punkt och ny mening, att jag inte orkade läsa färdigt. Kanske en del i förklaringen till att hon fick få svar?)

• Fiaflopp

Ior: jo så kan det vara...
    Men så hemskt att i hennes andra tråd så måste folk stampa på henne utan att ens veta vad det är frågan om...läs först och skriv sen...och så skylla på att det var ett missförstånd ang vart tråden låg (i vilket forum)

• Majblomma12

Det är inte första gången sånt händer. Folk klickar på Alla sensate inläggen, i stället för i respektive forum. Jag gör aldrig så, är ju ändå inte intresserad av "Väntar barn", "Förälder", "Pappagrupp" eller "Planerar barn". Håller mig till allmäna och vår tråd.

• Fiaflopp

Ja precis....då får man vara lite mer uppmärksam på var man svarar ju om man ska leta trådar så.
    Men men...
    Spelar lite poker..hehe vinner ta mig fan!

• Majblomma12

Suck, Fia du är som sambon...

• Fiaflopp

*s*
    Spelar han också poker på nätet?
    Vi ordnar ofta pokerkvällar hemma här,jag lagar mat och grabbarna dricker öl och spelar poker..jag får vara med då maten är klar *S*
    Brukar vara skoj!

Svar på tråden Dansar med vargar!