• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

De ser ju oranga och gröna ut! Inte alls mjukgula!

• Java

jamen den stämmer ju! där har du ju 2 gula varianter.

• Majblomma12

Men hallå??? Den ena drar åt grönt och den andra är ju helt klart orange!

• Java

nja, som sagt bättre att kolla IRL. gröna?? Min färg finns inte kvar längre, så nu finns det bara en klargrön.

Det finns iaf en som är riktigt gul. Men dock inte ljusgul om det var det du ville ha. Utan denna är mer vanlig gul. Den andra är lite mer orange, det kan jag hålla med om. Nu gillar jag iofs oragne också...

• Majblomma12

Nä, jag vill ha en mjukgul vagn!

• Zeke sur

Åsnan får köpa en och färga!!
    Då kan det ju bli hur bra som helst! motiv lack på sidorna och lite Rally ränder tvärs över! .-D

• Majblomma12
    StarWars-tema ena veckan, HP andra och Buffy alltsom oftast!
  • Zeke sur

Visst!!
    Och med lite tur kan du säkert hitta fler tokfior att byta suflett med så blir det ju billigare

• Lehen

Tittar in & springer ut igen.
    Har varit på gynjouren & det visade sig att magsmärtorna var livmoderinflamation.

Jag tycker bäst om Emmaljungan i iors första länk...Den var superfin...

De andra gillar jag inte det ser mer ut som sulkys...

Tycker om fina gosiga ombonade vagnar...Dom är gräsligt dyra nu för tiden...

Det brukar finnas gott om fina begagnade vagnar...

Nu ska jag ligga på soffan & slappa framför TV:n...Ha det gott alla...

Svar på tråden Dansar med vargar!