• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

OCh Java med fast inte lika nära !?!

• Majblomma12

Jodå. Jag började nästan grina på jobbet. Tre arbetskompisar tog mig åt sidan och så satt vi och pratade i säkert tjugo minuter. De blev upprörda och lovade att de skulle befrämja att jag fick de lugna positionerna så gott de kunde. De var verkligen ursöta. Sen gick det ganska bra. Ont i ryggen, hugg i mgen emellanåt, men OK. Slapp lyfta, i stort sett, eftersom ssk jag jobbade med är så underbar och ropade på hjälp från andra hela tiden.

Hur var fikat?

• Zeke sur

Hej!!!!

Vilken tur att du har bra arbetskamrater när inte chefen är som han/hon borde!!!

• Fröken positiv

Vad skönt att det finns några goa människor att luta sig mot. Men det är ju f*n att det behövdes tårar för att de skulle fatta.
    Det blev ingen fika utan en alldeles utmärkt lunch istället.
    Pasta med mycket grädde i såsen. *slickar mig om munnen*

Vart tog Java-pavan vägen?

• Majblomma12

Egentligen är min chef helt underbar, det är ju därför jag blev så besviken nu. Det är så olikt henne. Hon har varit personligt engagerad i hela vår process och har ringt mig hemifrån under min sjukskrivning för att checka av hur jag mått och hur det gått med alla problem som varit.

• Zeke sur

Då kanske det bara var en tillfällig svacka hon hamnat i och när nästa schema läggs så får du light versionen!!!

• Majblomma12

Jag hoppas det. Hur är det på ditt kneg då, Zeke? Fortfarande surf-förbud?

• Fröken positiv

Då fick hon nog ett tillfälligt hjärnsläpp. Det kan ju hända den bäste...
    Ja, tänk vad vi gått igenom. Svårt att fatta nu när jag sitter här med mindre än 60 dgr till BF. På måndag ska vi göra ett tillväxtUL. Otroligt. Det kändes ju hur långt bort som helst när vi gjorde stora Ul i v. 16.
    Det börjar ju dra ihop sig så smått för dig Ior.

• Java

pavan bränner CD och klipper och klistrar fina fodral.

skall ge bort en underbar barnskiva till alla barnen i mammagruppen. Hugo vill ju ge bort en julklapp....Det döljer sig en liten Karl-Bertil i honom

Svar på tråden Dansar med vargar!