• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

FF, jag hoppas att du förstod att jag inte menade att ditt barn skulle bli mindre "ditt" om ni skulle välja ÄD. Absolut inte, tvärtom, jag var ju helt inställd på adoption, och fortfarande när jag ser föräldrar med adopterade barn kan jag känna att jag "förlorade" ett barn som väntade på mig någonstans (får man känna så? ) Jag var helt enkelt bara nyfiken på dina tankar. Ville inte kliva på några tår.

Grisen, ja man får vara less och trött och uttråkad! Herregud, du är ju inte BARA mamma, det finns ju andra sidror i ditt liv som får stå tillbaka nu. Det har ju inget med kärleken till dina barn att göra.

• Fiaflopp

Ior: självklart förstod jag dig och jag vet att du inte skulle kliva på mina tår!

Jag känner som så att får jag bära på barnet,föda fram det och vara den första att få den lill* på mitt bröst så är det vårt barn och Peter älskar jag ju oändligt,hans gener kommer ju att finnas och föras vidare.
    Och så tänkte jag lite så här ang min rädsla...man är tydligen garanterad minst 3 bra embryon innan det ska räknas som ett försök och sen så kostar ett frysförsök 10.000 kr men har man då redan skulder och lån på ca 110.000 på ivf försök och ÄD så låter ju 10.000 som ingenting,det skrapar vi i hop på 2 månader om vi snälar så jag kanske inte ska vara så orolig och rädd...men det sitter i bakhuvudet och tvingar mig att tänka...tänk om jag aldrig blir mamma?
    *Hemska tankar*

• Fiaflopp

Skriv gärna ior,jag loggar ut en stund men kommer tillbaka snart!

*puss o kram*

• Majblomma12

Fia, jag har studielån på runt 250.000 och jobbar kvar där jag var innan lånen. Pengar är en värdslig sak!

• pricken74
    har läst tillbaka i tråden och skrattat gott åt java och fp som diskuterat sprit och fest..låter som en alldeles utmärkt ide att vi partar och ni tar hand om barnen. Självklart vore det kul med karlarna nästa gång.
    Fast undrar vem som skäms mest albin eller p tror p.

annars är det mjölkstockning,feber och spyanfall.Har en kraftig inflammation i ena bröstet så det känns att man har bröst. vill ha MINA okänsliga bröst tillbaka..då man kunde torka sig me dhandduken utan att skrika rakt ut.ligga på mage...
  • Majblomma12

Pricken, det här med bröst - jäklar anåda p*ngkl*d* vad mina nipples har blivit ömma! Helt sjukt! Hur fasen ska man klara att amma tänker jag? Det kommer ju att göra brutalont! Tål ju knappt att spola vatten på dem just nu.

• Hstintan

ajajaj. Låter inte skönt Prickis! En nära vän till mig fick mjölkstockningar gång på gång. Och låg i hög feber. + varade ur brösten. *ryser* Hoppas att du blir ok snart igen.

Iors: du måste nog öva dig. Härda dem lite. Gnugga med hård handduk. Det blir nog inte bättre sen

Annars vill jag bara önska en riktigt skön arbetsvecka. Jag tycker att det ska bli riktigt skönt med lite jobb. Har ju bara slöat i helgen Ser inte alls fram emot julen på samma sätt som förut. Trivs så bra på jobbet nu. Hoppas att ni gör det samma.

PUSS!

• Zeke sur

Blev lite besviken på HP!!

Några gansak grova avsteg från boken och mycket som inte var med överhuvud taget.

visst var det en sevärd film men den funkar lika bra hemma i soffan som på bio.

• Majblomma12

Zeke ( ) ge exempel på vad du störde dig på, "avstegsmässigt".

Svar på tråden Dansar med vargar!