• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Det där har du inget för, Amadea, för jag VET att din navel inte poppat, och då tål jag se en på bild. Men ge tusan i å peta i den, bara!

• Amadea

Nä Pricken vi får vara snälla mot en gravid förkyld kvinna.

I morgon ska vi troligen inhanlda ny tvättmaskin & torktumlare
    Vi vet vilken vi ska ha för det har vi redan kollat.

Köpt skötbord i går. Och vi borde nog köpa bilbarnstol innan jul...
    SHOPPA SHOPPA SHOPPA

• Amadea

Pill pill i naveln

Jag får inte pilla ut navelluddet från min makes navel. Han blir jätte sur....tror ni jag brukar kunna låta bli

• Majblomma12

Min sambo har en jättesöt navel, grund och rund, liksom. Han får ALLTID navelludd som jag tycker är så gulligt. Men jag skulle aldrig pilla, för han gillar inte heller det, även om han inte har en sån fullskalig fobi som jag.

(Just nu är jag vääääldigt kär i min sambo , fast lite sur för att han är så slö härhemma.)

• Amadea

Jag börjar känna mig lyrisk när jag känner bebisen
    Brukar buffa på den i bland när den putar mycket ut med rumpan
    Då flyttar den snabbt på sig

• Amadea

Herre gud min man jobbar bara & då inte hemma....
    Jag dammsuger, lagar mat & tvättar.....

• Majblomma12

Jag tycker det är skandal att han blivit så slö. Han var inte alls sån då vi träffades. Jag är väl för fan ingen morsa (än) eller hushållerska, heller! För den delen så har jag ett fysiskt krävande arbete och han är starkare än jag så det borde snarare vara så att HAN gör mer än jag! Vi jobbar ju båda 100%.

F.ö. har jag drömt en söt dröm om bebben nu, sen tror jag att jag kanske kan ha känt något i går kväll...

• Amadea

Visst skulle man kunna vänta ut dem att dammsuga men då hinner man ju knäpp innan det blir gjort

Nä allvarligt så är det inte alltid så här men just nu är jag nog lite retlig & han har fullt upp med jobbet.

Stack pricken??

• Majblomma12

Java loggade in i typ en minut och så försvann hon igen! Pricken vet jag inte var hon tog vägen?

Svar på tråden Dansar med vargar!