• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Det var inget med om SPEW eller hus elferna!
    Inget om att Harrys stav försvann under VM
    Dom var inte i skogen och gömde sig.
    Hela första biten med Harry hor Dursleys var borta!

Förstår att dom måste klippa bort bitar men ändå!?!?!

Det var ju fel personer som gjorde vissa saker!!

• Zeke sur

Ungefär samma!
    Det var sämsta HP filmen hittils men också tjockaste boken!?!

• Majblomma12

Jag saknade också husalferna, faktiskt. Men jag tyckte ändå filmen var bra. Som sagt, de skulle ju ha kunnat göra en trilogi på bara den boken. Tänk på hur grymt beskurna Ringen-filmerna är. Snacka om fokus på fel saker - bara evighetslånga strider. Men jag gillar dem ändå, för jag tycker så mycket om böckerna.

Kram och god natt!

• Zeke sur

Jag har inte tagit mig igenom böckerna ännu!! Sagan om ringen alltså!!

Mer Anduril till folket!!!!

Natti natti!!

• Betty2

Ja, speciellt första Sagan om ringen-filmen är väldigt mycket kortare än boken (och oxå vissa "fel"). Blev väldigt besviken när jag såg den eftersom jag hade läst boken bara ett par månader tidigare. Men jag håller väl med om att filmerna ändå är bra, fast det fanns massor jag saknade som jag hade sett fram emot att få se i filmen (speciellt i 1:a).

God natt på er, dags att sova nu eftersom jag har ett arbete att gå till i morgon bitti.

• pricken74

Hstintan; japp här är det mest var oxå i bröstet.inge vidare men vissa är känsligare än andra. Sen kommer det så fort från att varit hur pigg som helst till att bli helt däckad.
    Jag har fått höra många skräckhistorier om mjölkstockning.En som fick åka och dränera brösten 1 gång i veckan i 6 månader, en annan som blev förgiftad i hela kroppen av det.
    Visst låter det trevligt?
    Trodde inte att det skulle vara så farligt med mjölkstockning men lovar det är fruktansvärt.

Så en uppmaning till alla blivande mödrar och kommande!! Var rädd om era bröst!!! Använd fetvadd om ni är ute i minusgrader fast ni tycker att ni klär er bra, sen på sommaren även om det är varmt ha inte tunna kläder på överkroppen,,gärna en väst eller liknande om det är lite blåsigt. Jag känner en som fick mjölkstockning av att gå in i kylen på affär.

Ior: kanske inte så dumt med det där vi såg på apoteket iallafall..som höll brösten varma,,minns du?!

• Amadea

God morgon!
    ännu en dum måndag. Hm undrar om man någonsin kommer gilla måndagar

Har sovit massor i helgen & jag är trött ändå.

Ska lägga in lite magbilder nu.... typ v. 29,32 & 34

• Amadea

Hm nu börjas det festa här i tråden.
    Det är långt innan jag får mitt rödvin....
    I slutet av sommaren kanske....

FF: Förstår att det känns jobbigt att kastas fram & tillbaka mellan beslut osv. Men du är som sagt alltid en av oss. Kram vännen & i pannan

Var är ni allihopa??

• Majblomma12

Här! Har helgen varti bra?

Svar på tråden Dansar med vargar!