• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • svartaskalman

Ior: Vad glad jag hade blivit över att se dig. Hade gjort min måndag till en bra måndag! Jag älskar den typen av överraskningar

Amadea: Morr på dig! Inga fötter hitåt har jag sagt! Orkar inte springa till toan...
    Men vilket minne du har Bäst att hålla sig på god f*t med dig så man inte får ett
    brev med tånaglar i lådan. *skimrar lätt i grönt av tanken*

FP: Jag smaskar glögg å lussebullar för fulla muggar

Måndagskram till er allesammans!

• Fröken positiv

Hallo girls!
    Här lyser flitens lampa men snart är det dags för sängen.
    Har ni det bra idag?

• svartaskalman

Japp, bara bra. Trött nu. Vi har städat M gick först med damsugaren å jag jagade efter med moppen. Nu doftar det gott och är relativt hårfritt. Får njuta en liten stund, för i morgon så ligger pälsmattan åter på golvet...

• Majblomma12

Hej FP och SS!
    Jag är sjuk så jag har haft en jobbig dag. Men mår lite bättre nu i kväll. Mamma har varit här och fikat och jag fick boken "Stora boken om barn" så nu tänker jag och sambon gå och lägga oss och läsa. Ha det gott, alla. FP, hälsa vargen!

• Fröken positiv

FL så segt att jag ger upp!
    Ior: Hoppas att du mår bättre!
    SS: Låt fikat väl smaka!

Gnatt raringar!

• svartaskalman

Kry på dig Åsnis!

• svartaskalman

Gnatt FP! Sussa sött!

• Fiaflopp

Men för FAn så jobbigt detta blev nu....
    Ska jag bara lämna våra beslut i läkarens händer och tycke?
    JAg vet att det bara är vi som kan bestämma det men fy fy fy fy så jobbigt!
    Vi ska dit i morgon så får vi höra vad han säger...

• Amadea

FF: det är alltid ett svårt val.
    Men om läkarna tror på något så borde de nog ha mera erfarenhet än vi här inne eller??
    Hoppas det går bra i morgon!

Kram A

• Amadea

Mötes dax
    Ses efter lunch...
    Eller ser jag bara mig själv då

Svar på tråden Dansar med vargar!