• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Måste jag jobba nu alltså för att det inte finns någon att tjöta med??

Är Java & Vargen bakis än eller

• Amadea

Bra men kort!!
    La mig kl 21 på fredagen, sov till kl 8:30 på lördagen.
    La mig igen efter frukost & slappade en timme.
    Sov mellan kl 14:30 & 16:30.
    La mig kl 21 på kvällen.
    Gick upp kl 9 på söndagen.

Säng säng säng ♫♪♪♫ Sova sova säng säng säng♪♪♪♫

Själv då??

• Majblomma12

Jag har jobbat. Kände mig mer död än levande igår, hade ont i kroppen och släpade mig runt. Tänkte att det var graviditeten (så klart), att jag fått tidig foglossning, men idag vaknade jag med ont i halsen och snorig näsa, så det var bara en simpel förkylning. Typiskt, för jag har MASSOR att göra denna vecka.

• Majblomma12

Det går ju inte, Amadea, då räknas jag som återinsjuknad och måste ha läkarintyg från i morgon. Orkar inte jaga läkare igen, så det är bara att bita ihop och kravla sig iväg...

• Amadea

Äsch hur lång tid måste man vara frisk innan man kan bli sjuk igen??
    Gå & jobba du & smitta alla andra till jul

• Majblomma12

10 dagar... Ja, vad glada alla ska bli på mig då. I synnerhet som jag sällan blir särskilt sjuk när jag är förkyld, men många av mina arbetskamrater blir helt däckade! Så är det när försäkringskassan har sina regler...

• Amadea

Nu är det kaffe dax för mig sedan ska jag jobba lite.
    Men jag hittar nog hit igen om någon timme

Ska du jobba i dag eller kommer jag hitta dig här även senare??

Krya på dig!!
  • Majblomma12

Jag är ledig. Ska ut och shoppa julklappar och smitta ner några butiksbiträden, tänkte jag...

Svar på tråden Dansar med vargar!