• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

Nu har jag sovit gott och länge ....oh no!! gnällig morgon, och Hugo vill inte lämna sin mamma. Han har precis fått lunch, och nu la jag honom uppe i sin säng. Men icke, han vill inte!! Nu gnyr han igen.

Så med den lediga dagen hemma.

• Amadea

Hej Java! Hugo tycker bara om sin mamma så himla mycket så han vill vara hos henne hela tiden
  • Java

nu är han uppe igen

...ja, han tycker nog om sin mamma. Men som mamma är det lite jobbigt att inte få vara fri en enda liten stund.

Jag har lämnat in kort på framkallning. Skall bli julkort. Hoppas på att de är klara i em, så kan jag lägga på dom. Vill ju inte att de skall komma fram efter jul. I vanliga fall skickar vi inte julkort. Men iår blir det några till närmaste släkten iaf.

SS: jag älskar också att hålla föredrag!!

• Amadea

Inte jag!!
    Men jag ahr inga problem med att göra det.
    Har blivit van genom jobbet.
    Är faktiskt ganska säker på att hålla dem på engelska oxå

• svartaskalman

du får gärna dela med dig av plommonen
    Minns inte ens sist...

Nu är i allafall hunden nykissad å nybajasad. Så nu får man nog sitta i fred en liten stund igen. Han gillar också uppmärksamhet

• Amadea

Du får ta kort på dina julkort & visa mästerverken

Stack Åsnan på stan??

• Java

Nu äntligen sussar han. Måste hinna med att käka nått nu och duscha. Ha en bra em. Ses senare

Svar på tråden Dansar med vargar!