• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Grisen81

kollade in åsnans mage.. lika fin som jag mindes den
    Nu vågade hon väl sätta in bild på maggen när jag skröt om den så mycket
    Nu sover barnen äntligen..har varit ensam ikväll, sambon är på julbord. Det är lite knepigt när man ska lägga dom och man försöker söva den ena och den andra skriker för då väcks ju den första..så det blir en ond cirkel...*stånk!*

• Fröken positiv

Dags att följa vargens exempel och säga Gnatt.

• Majblomma12

Jag avundas dig inte, Grisen. Att vara tvillingmamma måste vara riktigt jobbigt emellanåt. Jag oroar mig för hur jag ska palla att vara mamma till EN?

Ska också natta nu, är grymt trött och sov dåligt i natt pga täppt näsa.
    Kram och god natt!

• Grisen81

själv ska man vara uppe och njuta av att barnen sover en stund.. kanske borde duscha.. äter skumbananer..det är bara 0,5 points för 5 stycken.. points,points det är det ända man har i skallen när man går på vikt väktarna...

• Grisen81

åsnan: ja det är tufft med två på engång.. men nu tycker jag att jag börjar få lite snurr på det.. men det är verkligen dubbelt jobb! Man kämpar och klär på den ena, då är det en till kvar och så är det med allt.. svetten stänker och vaderna krampar..typ

• Majblomma12
    Du kommer bli som en tråd med den takten, Grisen.
  • Java
    har har ni haft det skoj och fräckt ....helt i min smak. Själv har jag försökt natta sonen och sprungit mellan soffan, sängen, tvn och fl.

I morron är jag utan dagliga sktiviteter, så då kanske jag dyker upp även mitt på dan!!

Gnatt då! säger som grisen: nu när man äntligen fått en stund för sig själv, då ger ni upp
  • Grisen81

jag hänger kvar...på en skör tråd....

• Java

hej lilla grisen
    oj så uppretad java varit på kvällskvisten. Det finns en tråd där man sagt så kränkande och elaka saker...grrrr, kunde inte låta bli att inte brusa upp och bli galen på vissa inlägg.

Nu skall jag iaf strax sova. Gnatt vännen

• Grisen81

sov gott java..kom hit på en fika imrgon då om du har lite att göra

Svar på tråden Dansar med vargar!