• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Grisen81

kommer lukta alkohol när gubben kommer hem misstänker jag... det är ju det värsta när man själv är vit...får borra ner mig i kudden ordentligt.

• Grisen81

ja jag har nog en egen tråd ikväll..tjohooo!!!!

• Grisen81

jag som nästan aldrig är online...

• Java

jajjemen! jag dyker in på flera fika pauser under morgondagen.

• Grisen81
    jag menar ju förståss hemma hos grisen...he he..
  • Java

vars bor du då grisen? jag fattade inte att du menade hemma hos dig! sorry, om jag låter som "goddag yxskaft"

• Amadea

God morgon god morgon!

Någon som vet hur det gick på FF:s besök i går?
    Hoppas hon är nöjd & positiv.

Nu ska jag hämta te

• Fiaflopp

Morrn morrn....
    Bestämde mig för att tacka JA till min operationstid i morgon Fredag så jag fick lite annat att tänka på ett tag,vilket jag garanterat kommer få för det är ingen rolig op kan jag lova,axeloperationerna är rena barnleken gämfört...
    Kommer ta flera veckor innan jag kan öppna ögat och då det blir såna ryckningar som man alltid har i ögonen så sprutar det vätska och var..HUA men jag måste väl!

• Majblomma12

God morgon!

Vad nu, Fia? Vad ska du opereras för? Hur gick det igår hos läkaren, förresten?

Amadea, smakade teet bra? Själv ska jag sätta på kaffe.

Svar på tråden Dansar med vargar!