• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Det smakade helt ok!!

Usch jag är trött i dag. Kom i säng senare än vanligt i går (vanligt = kl. 21).
    Så det får jag nog tbax i dag.

Hur mår Åsnan & förkylningen??

• Majblomma12

Jag har inte hunnit känna efter. Vaknar på nätterna av att jag inte kan andas. Dumma snok!

• Amadea

Jag har fortfarande ont i halsen men inte jätteont. Är uppe i jag vet inte hur många veckor nu... Det kom natten mellan den 21:a & 22:a nov

Så det belv ingen shopping för dig i går?
    Jag är nu klar men julklapparna. Det blav choklad till morbror

• Fiaflopp

Skelning...den har ökat tyvärr!
    Urs urs!!

• Amadea

Aha!
    Men vad blev bestämt angående resten då? (Nyfiken i en strut)

• Fiaflopp

JAg har opererat mig 2 ggr för det redan,en gång var jag 5 år och andra var jag 18...
    Det syns massor om man tittar ordentligt och jag kan inte läsa sammanväxta texter tex längre för skelningen ökar massor hela tiden...så böcker tex är inte att tänka på

• Amadea

Ok!

Nu är det förmiddagsfika dax

Var är SS & Java?? de skulle ju ha tid att hänga här i dag

• Majblomma12

Java glider väl in vid tolv-draget. Småbarnsmammor sover ju hur länge de vill, vet du.

• Majblomma12

Fia, vill du inte prata om det andra läkarbesöket? Gick det inte bra?

Svar på tråden Dansar med vargar!