• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

Ior: Nä, det är precis som att ju mer barnet växer desto mer krymper hjärnan Jag glömmer så att jag blöir riktigt rädd för mig själv.

LL: Du får allt vara fruktansvärt snabb då för jag är bara inne på en blixtvisit.

Det är bråda dagar för en gravid fröken!

• Java

jag kan maila er ett julkort på Hugo

Tror faktiskt jag valt just det kortet du fick LL. Jag har varit så dålig på att ta kort sista månaden. Grrr på mig själv!!!!

men jag lovar att ngt kommer!

oj nu vaknar han. hej svejs

• Fröken positiv

Dags för mig att hoppa i säng. Det blev en kortis idag.
    Zeke behöver ha datorn och jag behöver sova. Klimpen i magen är alldeles otroligt vaken och tycker att livet är härligt så vi får väl se hur det går.
    Hoppas att alla sjuklingar snart blir bättre.

Och tjejer...om Zeke börjar hänga här med er i kväll så påminn honom om arbetet som ska lämnas in imorgon

till alla hjärtegryn, stora som små. Krya på sig alla sjuklingar!

• Majblomma12

Jag borde också gå och natta, jag måste upp och jobba på min presentation inför morgondagsens seminarium. Suck, pust stön...

• Liten Leo

Så du går redan FP...

Men jag förstår dig, jag behöver söm också men kan inte sova längre... Simba tar nattpass nu för tiden plus att jag har ont i halsen och vaknar av att jag själv snarkar...

• Java

FP: jag lovar (....håller fingrarna i kors )

Nu får Hugo välling av papsen

• Majblomma12

Åh, välling, det vill åsnan ha... kommer strax!

• Liten Leo

Åååå välling är min favvo också.... men det brukar maken göra, han är bara bäst på det! Eftersom han inte är hemma får det duga med havrebollar

Ja, du Iors, vi är ena riktiga pinglor du och jag, värsta "baywatch-brudarna" med en liten charmerande rondör...

• Majblomma12

Ja, jag känner mig verkligen läcker. Med HB i dalande kommer jag snart vara blekare än mina kära vampyrpojkar. Synd att Buffy är nedlagd, annars hade jag kunnat hoppa in som vampyrstatist, osminkad.

Svar på tråden Dansar med vargar!