• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Grisen81

Gud så söt bild jag tog på grabbarna idag om man får skryta
    Lagt in den..de har grod mössor där..hihi...

• Lehen

Okidoki Fia2: det var vad läkaren sa till mig när vi gjorde IVF.
    Men det är då antagligen individuellt vad dom anser är bäst för varje patient.

Jag åt treo när jag ruvade, kanske ska försöka att helt undvika det nästa gång då.

• Lehen

Om att ta treo under graviditet.
    Läkaren sa till mig att det var Ok, men Fia skrev att det enligt Fass skulle undvikas.

Jag åt det under ruvning & det kanske ökar blödningsrisken???
    Men läkaren på SU sa att det var OK.
    Men ska ändå försöka att undvika det nästa gång.

Julklappar:
    Har köpt till E:s flickor & till lillE.

Har inte köpt till grabbarna än, men vet vad jag ska köpa.
    Inte köpt till mor & far & inte heller till lillE:s tre kusiner "suck"
    Brukar vara färdig med julklappar 3 veckor innan jul & i år är inget färdigt knappt.

Vi åker till Mora över helgen & tittar på vår lilla valp & besöker tomteland.

• Lehen

Ja, just det. Ska ju köpa nåt till syrran, min mormor & min farfar oxå.
    Jag kommer att få springa runt som en skållad råtta nästa vecka.

• Majblomma12

Min läkare har tydligt sagt att under ruvning och graviditet ska endast paracetamol användas, dvs Alvedon, Reliv, Panodil. Treo innehåller acetylsalicylsyra, som är blodförtunnande och rent hypotetiskt skulle kunna öka blödningsrisken samt förtunna slemhinnan. Värst av alla preparat är dock NSAID, ex. Ipren, som dokumenterat försämrar miljön i livmodern.

• Java

jag är klar med alla julklappar förutom till N. Och där vet jag inte vad jag skall hitta på!?

Nu har jag precis gjort alla fina julkort. Och de blev såååå fina. Min gulleplutt!! oj så sött det blev

• Majblomma12

Jag är inte klar... Jag får ta det på måndag, det kan inte hjälpas. Skriva en lista och gå efter karta.

Nån som såg dokumentären om hajar på ettan? Spännande. Robothajen gick en snabb död till mötes i konfrontationen med vithajen.

• Lehen

Vi ska ringa uppfödaren nu & sen ska jag hoppa i säng.
    Ska upp & iväg tidigt imorgon.
    Gnatt & ha en trevlig helg.

Svar på tråden Dansar med vargar!