• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fiaflopp

Jodå...gick så bra så,nu har vi bestämt oss!

• svartaskalman

Nu är jag här! Har läst i kapp i tråden efter en låååååång sovmorgon

• Amadea

Lyllos dig.
    Jag vaknade av klockan kl. 6

SS. Vad har du får pyssel att göra hemma i dag då??

• Majblomma12

Jag har vaknat många gånger. Först halv två av andnöd - nässprayen var räddningen. Sem klockan tre för jag behövde kissa. Sen klockan halv fem igen, nässpray igen, och så vid sju för att sambon klev upp.

Vad ska ni göra idag? jag ska, återigen, försöka avsluta julklappsinköpen.

• svartaskalman

Ja det var skönt att sova. Vaknade först vid 6 men somnade om. Sen kom vovven och gäspade mig i örat vid 8 men jag somnade om. Vid 9 ringde maken och då klev jag upp.

Nu sitter jag och gör arbetschema för januari. SUCK! Alltid ett pusslande.
    Sen ska jag göra klart de sista julkorten, upptäckte till min fasa att de ska postas senast i morgon
    Men det är lugnt, bara 5 kort kvar att texta. Alla är färdiglimmade och klippta.

Hur mår du då lilla pigan?

• svartaskalman

Ior: Usch för snuva! Hoppas du orkar fullfölja klappjakten i dag.
    Kram

• Majblomma12

Ja, jag mår bättre idag, så jag hoppas på det. Ska snart hoppa i duschen och fräscha till mig, innan hela dagen gått.

• Amadea

Mår ok fast jag är trött & har lite ont i halsen fortfarande.

Jisses jag som hade tänkt skicka julkort. Får panikshoppa kort & skriva i dag då

Ska jobba i dag... det är min plan... Sedan ska ajg ha två kollegor på fika i kväll. That's it. eller en sväng med dammsugaren blir det nog direkt efter jobbet. Spännande va!!

• Majblomma12

Jag har just skrivit julkorten. Tack för tipset om sista postdatum. Ska ta med dem ut pås tan, då.
Svar på tråden Dansar med vargar!