• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • pricken74

Hello!!
    jobbar idag. Längtar redan hem. min sötnos mår inte alls bra, jättehostig och snorig och vill inte sova själv. Tar sig för örat hela tiden svärmor trodde han hade ont, jag vet inte han har tagit sig för örat ett tag och vet inte om det är en fix ide..eller om han har ont. Inte lätt att vara liten.

FP. hur är det med dig?

ior- nu är jag här

• pricken74

Åhhh va vacker du är!!!
    Min nisse fick vara med oxå.. love

• Majblomma12
    Du är väl för gullig. Lill-plutten är ju den som gör att tant Ior strålar på bilden.
  • Majblomma12

Hoppas inte Albin har öroninflammation. Jag hade det, då och då när jag var liten, minns fortfarande hur oNT det gjorde.

(Har du kollat? )

• pricken74

Nej jag har inte kollat..jag var själv ett sk. öronbarn när jag var liten..hade 10 inflammationer innan jag fyllde 1 år..stackarn.
    Ska ringa bvc om han inte blir bättre..har varit snorig länge nu.
    Tack för bilderna...kanonfina..du är såå duktig.

• Majblomma12

Tog bort den - du kan ju inte ligga ute för beskådan i alla evighet! Mailar.

Svar på tråden Dansar med vargar!