• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

SS: Det var bara bra. Jag hade flera symtom på havandeskapsförgiftning men efter div. prover kunde hon konstatera att vi båda mår alldeles utmärkt
    Vad härligt att shoppanra är glada. Har en kompis som jobbar i affär och hon säger inte samma sak. ( Fast det kanske gäller mellandagsrean, när jag tänker efter )

Ior: Man kan inte alltid förväntas att vara på topp. Det är ju inte konstigt att du dippar när det är som stressigast. Du får vara hur låg du vill, jag och vargen älskar dig ändå!
    Han är inte hemma annars hade han rusat till datorn och försökt pigga upp dig.

• Majblomma12

Ni är så söta. Massor av kramar till er.

• Java

FP: skönt att höra att det inte var h-förgiftning. dessa sparkar i slutet av grav är underbara tycker jag. Det är så verkligt, och snart är det dax. Fatta att det bara är 1,5 mån kvar!!!

ior: hoppas att det inte är bihålorna. N har precis haft det och varit småsjuk i 2 veckor! men nu är det bra iaf.

SS: kram i massor till dig.

• Java

SS: renen är tillbaka

Vill med vara julefin, trodde jag skulle hinna till frissan innan jul....men icke ser inte klok ut i håret!!! tort, risigt, och toparna som fnöske! Dessutom har jag tappat 50% av håret då jag ammat

Men jag har att att du SS och stintan köpt locktången ni är väl jättefina nu då!!!!

• Majblomma12

Java, med din supertjocka kalufs är det ingen som märker nån skillnad. Ska jag fixa en tomteluva till pavan?

• Java

ior: jo!! förra veckan när jag lunchade på jobbet sa en arb.kamrat "du har tappat hår ser jag".... så nog synns det allt! (sedan kanske hon inte var värdens smidigaste som sa det rätt ut)

framkanten av frissen är totalt borta!nu är det mörkt stubb där

.....behöver def tomteluva!

Svar på tråden Dansar med vargar!