• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Nu går jag hem för i dag. Hoppas jag kan hänga här mera i morgon & att någon gör mig sällskap!

• Fröken positiv

Jag instämmer med föregående talare. Väldigt tomt och ensamt för en gammal fröken...

FF: Skönt att höra ifrån dig igen. Hoppas att du inte har allt för ont.

Kan dock berätta att jag mår mycket bättre och att allt är som det ska med mig och Plutt*n. Har världens mysigaste BM. Hon kan verkligen få en att känna sig som en ansvarstagande blivande mamma istället för ett hypokondriskt våp.

Ska nu jobba lite framför datorn så jag hoppas att det snart dyker upp någon jag kan snattra med.

• Majblomma12

Jag är här. Men jag är inget rolig i kväll. Jag mår skitdåligt och börjar fetruttna på det.

• Fröken positiv

Ior: Var är det som sämst? Är det förkylningen eller?

• Majblomma12

Ja. Jag tror jag börjar få bihåleinflammation. Julklapparna är inte klara, jag har så ont i huvudet att jag inte orkat skriva inlämningsuppgiften och jag är så trött och slut att jag inte orkar annat än ligga i sängen ch knattra på datorn lite.

Jag vill bli frisk nu! Jag har för fan mått pyton i snart två månader!

• svartaskalman

Ior: Det är säkert en klen tröst. Men en förkylning som brytit ut läker oftast ut snabbare än som ligger å lurar i snoken.
    Hoppas att du slipper bihåleinf. Det låter verkligen inte roligt.
    Vitaminkramar till dig!!!

• Majblomma12

Tack SS.

Jag vet inte varför, men jag känner mig allmänt ledsen och modstulen idag.

• Fröken positiv

Ior: Det hör nog ihop med hormonerna. Som du säger har du ju inte haft det så lätt den senaste tiden och det måste ju sätta sig på humöret till slut.
    Jag har blivit mer och mer gråtmild. Lipar inte än men det finns alltid där.
    Jag hoppas också att det inte är bihåleinfl. *ryser vid tanken*

SS: Hur går det för dig i julruschen? Är kunderna snälla mot dig?

• svartaskalman

Oja vilka snälla kunder man har.
    Me så här efter ett tio-timmars pass på stående fot så är man rätt slut.
    Men tänk vad glada människor kan göra en glad

FP: Vad mer sa bm? Visst var väl du lite orolig för havandeskapsförgiftning?
    Blev du friskförklarad?

Ior: Efter den pers du gått igenom den senaste tidaen har du rätt att känna dig nedstämd. Det tar ett tag att komma igen. Å det får det göra.
    Bara för att man får höra att allt är bra, betyder inte att man läkt från de sår oron skar upp.
    Men snart är du hel ska du se. När känslorna kommer ikapp finns det bara en väg kvar. Den som går uppåt.

Svar på tråden Dansar med vargar!