• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Betty2

Vilken bra present Stintan! Håller på att bli tokig när jag träffar familjer där dottern har rummet fullt av "tjejleksaker" (spis, leksaksstädartiklar som golvmopp, rosa dammsugare! ) medan sonen har lego och bilbana! (Eftersom "bara killar leker med lego" )

Jag gjorde förresten likadant i mellanstadiet, sydde ett förkläde till min farfar i syslöjden (med hans initialer). Han kunde (kan) inte ens koka ägg och jag tyckte det var dags att han lärde sig, och hjälpte farmor lite med matlagningen. Kan ni gissa vem som använde det förklädet sedan? Inte farfar i alla fall... Kanske svårt att lära gamla hundar sitta, så det låter smart att du börjar bearbeta dem redan som barn Stintan.

Och jag håller med helt angående fotbollsmatcherna Ior! Har oxå haft den diskussionen ett par gånger. Du får gärna tipsa mig angående barnböcker i framtiden, om det blir ett + här någon gång.

Nej, nu MÅSTE jag sova. Skall ju orka upp och jobba i morgon, dessutom tidigare än vanligt. Puss och god natt!

• svartaskalman

Nu är det ny vecka!
    Bara att spotta i nävarna och ta nya tag.
    Hoppas ni får en vit och fin vecka. Samt att julkänslan börjar komma smygande.
    Kram på er alla sötnosar!

• Amadea

God morgon!
    Det fanns lite att läsa i kapp efter den här helgen

Hoppas alla haft en skön helg.
    Jag har klätt julgranen

• Fröken positiv

God morgon!
    Sitter i telefonkö. Roligare kan man ju ha...

• Majblomma12

God morgon!
    Jag är lite bättr eidag så jag ska snart sätta igång med inlämningsuppgiften (som jag har noll lust med men måste få kalr).
    Vad ska FP göra idag? Är det telefonkö till BM eller?

• Fröken positiv

Ang. fotbollsmatcher så är det ju jag som är sportfånen i vår familj, så vare sig det blir dotter eller son så lär det inte vara pappa som står och huttrar på en regnig fotbollsplan
    Konstaterade dessutom igår att om vi går en vecka (eller något liknande) över tiden så missar jag OS-invigningen. Finns det TV på BB?!?
    Annars blir det ju alldeles perfekt att sitta och mysa med sin nya bebis i soffan och titta på OS. "Det ska börjas i tid..."

• Fröken positiv

Har nu kommit fram till BM och fått en extra tid i em. Hon trodde inte att det var någon fara men ville ändå göra en extra koll.
    Skönt att det bara är att "titta ner". Jag är så glad och tacksam att vi bor i en liten stad
    Nu är det dags för mig att åka iväg till jobbet. Det är bara 3 arbetsdagar kvar, sedan börjar semestern.

Ha en härlig dag alla underbara människor!

• Fröken positiv

Ior: Var nu en riktigt duktig kicka. Betänk dessa kloka ord: " Allt som är klart är färdigt" gammalt FP ordspråk

Svar på tråden Dansar med vargar!