• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Bra tänkt Fia!

Jag drömmer mig bort nu

• Hstintan

Visst har jag

det blev jättefint med sammetsband och hans namn tryckt på lappen

• Fröken positiv

Fia: Här har du en till som gärna flyter iväg till ön.

Stintan: Stackars unge Ska han bahöva lida för dina åsikter?

Nu ska jag krypa ner hos vargen. Han ylar redan i sin ensamhet.

Gnatt alla hjältar och hjältinnor!

• Majblomma12

Upp till kamp, Stintan! Här ska inte gamla mossiga könsroller cementeras! När sambon och jag satt och pratade om det skulle bli pojke eller flicka så säger sambon att en pojke är ju kul, för då kan de gå på Djurgårdsmatcher tillsammans! Jag skrek rakt ut och sen fick hen en timmes föreläsning om att han minsann skulle få lov att tänka om och ta med ev flicka på samma matcher, BASTA!!!

(Till sambons försvar ska sägas att jag har fått en stark känsla av att han väldigt gärna vill ha en liten flicka...)

• Hstintan

Gnatt hjältinnan!

Tjejer har ju ingen fotbolls-gen, eller hur

• Hstintan

Jag är nog en jobbig moster: när vi leker så hävdar jag alltid att mina lekfigurer (brukar alltid få flickvarianterna) är starkast och bäst. Han ser så bekymrat på mig och försöker hela tiden komma på argument varför det inte kan vara så. Stackarn

• Hstintan

Nu ska jag kramas lite innan det är dags att hoppa i säng.
    han har ropat hela kvällen men jag har inte haft någon lust Här dansas det inte efter någon pipa

Puss och gnatt

• Majblomma12

Jag tänker indoktrinera min knodd från början. Här ska det bli mycket Anne på Grönkulla, Pippi och ev. nyare hjältinna som jag behöver lära känna (har en kompis som är feminist och barnboksbiblotekarie, så hon ska få guida mig), sen när knodden blir äldre blir det Buffy för hela slanten! www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp&a=470468&maNo=-1

Svar på tråden Dansar med vargar!