• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

Vilka julflickor det dykt upp i tråden

• Majblomma12

Ja, en söt jultomte och en stilig julgran.

• Fröken positiv

Vill få julfeeling nu! Inte ens när hela huset doftade efter dagens pepparkaksbak kände jag någon julstämning. Har inte ens brytt mig om att tända 4:e ljuset.
    (Klagar bara lite)

• Majblomma12

Jag har inte heller nån julstämning. Massor av saker som inte ännu blivit gjorda. Känner mig så stressad.

Har ju varit sjuk, så jag har inte orkat skriva inlämningsuppgiften i helgen. Nu måste jag göra det i morgon = ingen tid att handla julklappar, som jag borde ha varit klar med, men inte pga blödningen och förkylningen. SUCK. Fast jag skiter i det, jag tänker njuta av julen i alla fall.

• Betty2

Åh vilken julfin Stinta i tråden! Nu blev jag inspirerad att byta bild oxå, om jag orkar innan jag skall sova.

Kram och god natt!

• Hstintan

Hurra!!! Nu vann jag en match!

Tack Fia2, jag ser också med spänning fram emot en nu bild. Det kanske blir ett riktigt julparty i tråden

• Betty2

Det blir ingen ny bild. Kollade precis på mina foton av vår nya juldekoration (hjärtat från Ikea som man hänger i fönstret) men fotot var ju inte lika stämningsfullt som verkligheten så det får vara. Jag behåller min söderhavsö så kan man längta sig bort lite i stället, när det är så här kallt hemma i Sverige.

• Hstintan

jag har avklarat ytterligare en julklapp idag. Sydde ett förkläde till min systerson. Han blir skitcool i det. Men jag förväntar mig inga tindrande ögon när han öppnar paketet.. vill helst av allt har radiostyrda bilar. Men eftersom jag är feminist så måste jag uppmuntra hans intresse för bakning istället för något skitigt motorintresse

Svar på tråden Dansar med vargar!