• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • svartaskalman

Ior: Mår du bättre?

Stintan: Inte behöver du konkurrera med mig. Du leder ju redan med hästlängder! Sötnos

Nej nu måste jag göra mig klar för jobb. Folk är ju som tokiga där ute
    Jätte kul!!!!!

• Majblomma12

Jag mår bättre idag, ja. Ha en bra dga, SS:

• svartaskalman

Å du med Iors!
    Har precis garderat mig med axelskydd, knäskydd, susp. och munskydd. I "min" lilla butik kan det behövas en dag som denna
    Folk med klapp-panik är inte att leka med. Å är det som dom tänkt köpa slut så är det bara att ducka snabbt innan man kontrar med ett förslag på en liknande vara

Skämt å sido. Jag älskar mitt jobb, å dagar som dessa är de bästa på hela året.

Upp till kamp!
    Kram Ss

• Majblomma12
    Du passar nog utmärkt för det, med ditt rara och vänliga sinnelag.
  • svartaskalman

Tack! Med det i minnet ska jag gå rakryggad till jobbet.
    Men maken muttrade precis något bakom ryggen på mig...
    Fråga mig!, lät det som. Å med den ironiska klangen. Förstår inte vad han menar

Ha dé!

• Majblomma12

Ensam och allena försmäktar man av tristess...

• Sammet

Den stora nyheten är släppt till blivande mormor morfar moster och en av morbröderna
    Det var skönt och roligt att berätta. Och nu, sen de fått veta känner jag mig mycket mer gravid och vågar tro på det mer.
    Jag skickade med dem en massa garn och mönster som ska komma tillbaka som små stickade byxor, tröjor, filtar...
    Nästa vecka blir det blivande farmor farfar och fastrarnas tur.

Hoppas alla har en härlig söndag!

• Majblomma12

Visst är det kul att berätta, Sammet.

• Sammet

Ja, faktiskt!
    Jag skulle vilja göra det igen
    Jag hade tänkt titta på dem ordentligt för att se hur de reagerade.
    Men jag minns bara ungefär hur mamma såg ut:

Svar på tråden Dansar med vargar!