• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Pinja

Nu ska jag också gå och lägga mig med min familj. Om jag känner min fyrfotade, håriga dotter (hunden) rätt så ligger hon och breder ut sig på min sida...

Godnatt!

• Amadea

God morgon!
    Är helt slut för jag har precis läst i kapp allt ni skrev i går
    Jisses

I dag är det fredag igen tralalalaaa
    Kl 13:30 tar jag tåget hem
    Tänka vad livet leker på fredagar

Jag började lipa här på jobbet när jag läst om Ior & Javas samtal efter att Ior testat +.Hur knäpp är man igentligen

• pricken74

Godmorgon!
    Pinja; du är för härlig..kul att se dig!! du är dig lik,,moona *skrattar*

Java, att du kom ihåg att min svåger gjort det..det hade jag glömt..men fick mig ett gott skratt igen när jag tänker tillbaka på det.

Ior: skönt att du får i dig lite käk åtminstone.

Lehen; vad jobbigt att inte veta vad febern beror på..hoppas det löser sig.

Amadea: skönt att du får åka hem snart..

Zeke:

FP: klappa maggen..

själv har jag haft det som vanligt i natt..+ att albin vaknade kl.4 och inte somnade om förens 5 igen.Sen drömde jag att nån tog honom när han låg i sin vagn ute usch vilken mardröm..så jag blev så glad när jag vaknade och såg att han låg där.
    En annan grej som hände nu när vi satt här jag och albin var att han hade en snorbuse som jag plockade den...hade inget papper i närheten så jag skulle sätta den på skrivbordskanten,,men när jag tittade nästa gång satt den inte där..mystiskt tänkte jag och tittade upp på dataskärmen och där satt den..busig albin och skjuta snorkråkor redan nu..

• Amadea

SnorAlbin

Vilka härliga morgontimmar du verkar ha Pricken
    Själv sk ajga ha en som sover från kl 21 till kl9
    Glömde du beställa det Pricken

• pricken74

Nej jag glömde visst det,,men jag komihåg att fylla i rutan "söt"

• Java

Godmorgon sweetharts
    Ha, ha prickis, jag glömmer ingenting!!! har man hört en moonhistoria så sitter den!!

Jag har inte lärt H skjuta snorisar än....men man kanske skulle göra det! Du är så rolig Pricken.

hej Amadea, länge sedan man såg dig!!

• Java

Har ni sett stintans bästa beskrivning på Bikinilinje:

"Menar du den där centimetersgränsen en centimeter ovanför knäna? Innan det tar fart igen"

Denna kommentar spelar i samma som Prickens "min rumpa äter upp mina trosor" kommetar!!!!

underbara beskrivningar!!! ...innan det tar fart igen....det är ju SÅ bäst!!

• Amadea

Hänger här lite när jag kan på morgonen.
    Sitter ju inte på mitt vanliga jobb & har nu en massa andra omkring mig. Sedan har ag inget Internet efter jobbet. Och på helgerna är det fullfräs med annat.
    Känns som jag aldrig hinner sitta hemma & slappa i min egen soffa

Men nu har jag efter i dag gjort halva tiden på min job rotation.

Jag har beställt en söt, sovande, snäll, smart, lugn matglad bebis som älskar att vara hos andra

Svar på tråden Dansar med vargar!