• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12
    och jag "Katten jamar i källaren" på cello!
  • Pinja

Iors; nu ska vi inte försöka... jag kan berätta att vi faktiskt ser Paradise Hotel här i Finland...

• Java

men var hon inte bäst i Fröken svarige tävlingen där hon svarade "Kungen" på frågan vilken man hon skulle vilka dejta!!! ....klart man skäms, men trots allt lägger hon ribban!

Sen har vi ju Big Brither Linda, som fö har VS som idol, vars högsta dröm är ett utvil i Playboy....

• Java

sorry att jag stavar som en kratta....skyller på taskig sömn.

• Pinja

Fick en stråladen idé! Vi kan starta orkester!!! Stråkkvartett? Java, nåt kan du väl också gnida på?!

• Hstintan

haha. hade glömt det där med kungen. Och det var ju innan hon blev känd. Då var man riktigt stolt som hälsing Kolla vilka fina stintor vi har att skicka till FS-tävling. Eller det var kanske bra. Gillar inte såna tävlingar. finns de fortfarande?

• Majblomma12

Gahhh! Har ni våra skitsåpor i Finland? Ni måste ju tycka att svenskar är en samling pappskallar???

• Pinja

Java, det är väl du som vill ha ett utvil... var som helst. Även playboy duger - bara du får vila!

• Hstintan

Det får väl bli basfiol till Java. Annars är väl inte kvartetten komplett?

Iors: Cello? Det är ju det alla sexiga brudar spelar i "arty" filmer. Och så lossar de på hårknuten

Svar på tråden Dansar med vargar!