• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Menar du Silvstedt? Hon och jag tränade på samma aerobicspass när hon bodde i h-land. Men det var innan hon blev så där stor Men redan då stod hon längst fram och plutade med läpparna framför spegeln.... ja, och jag stod längst bak i urtvättad t-shirt och höll på att svimma av ansträningen

• Majblomma12
    Det roligaste av allt (om man nu kan prata om "roligt" i samma mening som man nämner denne dåres namn?) var att Hitler var svartmuskig, korpulent och kort! Han kanske ville vara unik?
  • Java

hitler hade väl sommarbostad i Magaluff va!?

• Hstintan
    sorry pinja. Ska genast åtgärda det.
  • Pinja

Då har vi det ju lite lättare på denhär sidan bottenviken... Linda Lampenius ser rätt avdankad ut numera... och fiol det kan jag minsann spela! Blinka lilla stjärna där. Så d så.

• Majblomma12

VS är den pinsammaste människa som representerat Sverige, och jag SKÄMS!!!

• Java

stintan: jag menade just Silvstedt. Va!? vilken "jag möte lassie" grej du är på då!!!

• Pinja

Ännu lättare är det att gnida felan mot sin nakna kropp. Inte för att jag provat.

• Majblomma12
    Jag har en cello. Tror ni det skulle göra succé?
  • Hstintan

Jag lärde mig att spela "Köttbullar med lingon" på fiol.

Svar på tråden Dansar med vargar!