• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

Amadea: default inställningen var 22-03, 04-06, 07-08

Så glömde också kryssa i någon annan ruta. Däremot kryssade jag också i "söt" och "trind"

Jag hade ju aldrig beställt innan, och blanketten var lite knepig Pricken du beställde också via nätet va!?

• Amadea

Jag gick in på kontoret i stan
    Då fick jag tips av tidigare mödrar
    Bäst vi tipsar Åsnan vad hon ska beställa.........

• Java

amadea: ha, ha ja vi måste tipsa ior, beställningen skall ju vara barnombudsmannen tillhanda innan v 10

skerv ni nått under "övriga önskemål"? jag valde säte där, tyckte det skulle vara så smidigt med ett panerat snitt.

• Amadea

Nä jag gav bebisen valet att välja hur den vill komma ut.
    Däremot valde jag att bebisen ska gilla att amma & att bebisen har en hög ämnesomsättning så jag går ner i vikt igen

• Java

attans, jag glömde det där med ämnesomsättningen!

Får ta det på bebis2. Vi har bestämt att göra ett IVF till, ett syskon. Inte nu, men om 1-2 år. Känns skönt att ha bestämt det och vara överens. Blir det bebis så blir vi sååå lyckliga, blir det inte så orkar vi nog inte med ett 3 försök. Det kostar ju en massa också.

• Java

Nu har min lilla älskling vaknat ....upp och pussa på honom!!! jag pussar snart ihjäl det lilla livet :_p

• Amadea

Jag är helt säker på att vi kommer försöka få syskon. Vi har ju ett ägg kvar i frysen så det lär vi nog starta med. Har ingen aning om när vi kommer börja igen. Vill nog rida ut den här graviditeten först

på Hugo

• Java

Gossen är nu nybadad och matad! vad går upp emot att få snusa nybadad bebis??? Inget, det är nog det bästa som finns

• Jenny T

God morgon på er, ska se om jag hinner läsa ikapp gårdagens skriverier.

Igår tog jag ledigt på em och åkte hem till mamma sen gick vi ut i skogen och plockade svamp. Hittade mycket svart trumpet på ett ställe annars inget. Det var en härlig höstdag morgonens och förmiddagens dimmor hade lättat så det var strålande sol och vindstilla. Åkte hem och rensade och sen åt vi svampmacka med te till mellanmål.

A: jag har också beställt ett tyst barn som sover på nätterna

Svar på tråden Dansar med vargar!