• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Busymommy

Tjingeling, ikväll blir det räkmacka *mums*
    Jag älskar allt från havet.
    Ha en go helg alla krakar o vargar .

Kram

• Hstintan

Vad bra FP: du får skicka länken till din nya hemsida sen. För den blir väl klar i helgen... Det skulle visst bli rätt trist väder. Kul med kurs.

Själv vill jag ha lite mer extraknäck. Fick mersmak. Det känns nästan som kompetensutveckling. Har ev ett roligt jobb på gång. Har blivit ombedd att lämna offert Om jag nu får för chefen. Det kan inkräkta lite på min möjlighet att jobba över på mitt ordinarie jobb. Men jag VILL ha det. Det är som klippt och skuret för mig. Säger inget mer.

Hoppas nu att alla får en mysig helg Tittar in lite då och då för i helgen är jag HEMMA. Och inget speciellt är inbokat. Bara tvätt, städ, trädgård, hobbyarbete, läsning, gos med katt och mys med gubbe

Stintelintan

• Zeke sur

Ååå vad jag sakanr tiden då jag ville ha mer extra knäck!! det brukar betyda att man snart ska ut och resa eller något annat roligt!!

Stintan har du några officiella arbeten man kan titta på?

• Hstintan

jag mailar dig lite exempel

sen ska jag svulla pizza. Hoppas att du också får en härlig matorgie

• Zeke sur

Hmmmm fick nöja mig med korv och mos! men det är gott det med!!!

• Fröken positiv

Stackars Zeke som har en sambo med halsbränna Tänkte först tacos men det sa bara bubbel och sedan stod magsyran som en fontän ur strupen. Lent potatismos det är grejer det

• Lehen

Lilla E har ockuperat laptopen ikväll så jag har fått nöja mig med tv...

Ska duscha & sedan krypa ner mellan lakanen...

• Zeke sur

Dax att krypa till kojs!!!

Natti natti folket!!!

• Java

PRICKEN!!!!! var är du????? klockan är 4.a!!!!!!

puss

• Java

PRICKIIIIIIS!!!!! hallå
    joller, joller, vad faan jag skiter i sömnen!! lika bra att duscha och klä på sig igen (samma kläder som jag tog av mig nyss!?)

Svar på tråden Dansar med vargar!