• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Jenny T

Nä, fick inte tid att logga in bara. Ibland måste man jobba också!
    Fick dock ägna de första 20 minuterna på jobbet åt att stoppa näsblod som kom efter en liten lätt snytning.

• Betty2

Ville bara kika in och önska alla en härlig fredag och en riktigt bra helg! Jag kommer inte vara hemma i dag/kväll och vet inte hur mkt tid det blir till FL under helgen heller...

Kram på er!

• Java

ingen online

Säger som Fia2 kram och trevlig helg till alla!! kikar nog in en sväng till innan jag stämplar ut för helg!

• Amadea

Snart ska jag sticka & ta tåget hem.
    Så då ses vi nog inte förrän på tisdag.
    Ska vara på en annan tjänsteresa sön-mån.

Trevlig helg allihopa

Kram A

• Pinja

Ingen online nu heller...

M vakna sex imorse och släppte en brakfis - att en söt, liten bebis kan låta så!!! Sen kom det ett ordentligt senapslass... Böt blöja, ammade och sen somna vi om. och sov till tio!! Hjälp.

Vår beställning har visat sig funka hittills. Få se om den håller framöver också... Sitter på en stol och ritar teckningar - bara på pappret! - och sjunger tyst och still en vacker sång...

Nu ska jag koka gröt åt mor min. tjing!

• Pinja

God helg! Skulle jag ju tillägga...

• pricken74

hej på er igen..verkar vara en sån dag att ingen är online samtidigt,,själv sitter jag och väntar på prästen som ska komma hit..det är dags att bikta sig vettja

Kram på er och trevlig helg..kikar kanske in efter prästbesöket..

• Lehen

Åhhh, nybadad bebis...Det var många år sedan man fick snusa på en sån...Suktar...

• Fröken positiv

Hej alla sötnosar!
    Idag har Fp varit på kurs i front page och lärt sig göra hemsidor. Jisses vilket pill, men vad KUL. Så till helgen har jag beställt hagel, åska och druivis så att jag med gott samvete kan sitta inne och pilla vidare
    S+å blir det dåligt väder vet ni vem ni ska skrika på. ( Inte för att det kommer att hjälpa, men det kaske känns bättre )

Nu ska jag visa vargen vad jag åstakommit under dagen.

Återkommer...

Svar på tråden Dansar med vargar!