• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Pinja

Java; jag tror övriga medlemmars 'musik' också är döden... Det finns ju en orsak att ingen av oss gett nån konsert än... Tror mina föräldrar djupt ångrade den dag de beslöt att ge mig en fiol i julklapp!

Hej Lehen!

• Java

jag är på! fyra stängar kan ju inte vara så svårt! bara jag slipper dragspelet, guuud så många knappar, tangenetr och sedan dra det rätt!

• Hstintan

Va? Måste det LÅTA bra också?

• Java

stintan: nej, bara man ser cool och proffsig ut

• Majblomma12

:_D Knäppgökar! Vad gott humör jag blev nu! Sovdags. Måste ju palla med morgondagen som inkluderar tur till IKEA. KRAM

• Pinja

Jag tycker vi kör med en ordentlig servering innan vi kör. Mycket koskenkorva år folket!

• Hstintan

NI är för roliga

Men nu måste jag gå ner och myyyyysa lite. Hoppas att fiskeprogrammet är slut. Fast nu är det väl sport istället.

Gnatt mina vänner och tack för sällskapet

• Java

pinja: får mig att tänka på finsk sommarsoppa - koskenkorva i blommig tallrik

• Hstintan

Men, nu hamnade jag efter Iors igen.
    läggdags sa Bull...

Svar på tråden Dansar med vargar!