• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Busymommy

o nej sicken miss....
    Jag tycker det är lika kul varje år. Även om det är samma grejer som händer fast nya människor. Jag är lite lätt road!

• Lehen

Det kommer en film på kanal Hallmark som är en sanningsskildring om en pojke som slutar att tala & ingen förstår varför....
    Han har tydligen råkat ut för något & först efter flera år träffar han en läkare som han får förtroende för & han öppnar sig till slut....
    Verkar vara en snyftare men snningsskildringar är alltid roligt att se....

Det lär nog dock bli Robinson här med för det vill övriga familjen se....

• Lehen

Och vinnaren blev..

Grattis

Pandy

• Fröken positiv

Här kommer ett Robinsonfreak Jag vet att serien bara blir sämre och sämre för varje säsong men den har något visst i alla fall.

Håller på att rensa bland gamla papper och det är så tråååkigt!

• Busymommy

FP: Ja det är trist att ränsa med jäkligt gött när det är klart, inte sant??

Lehen: Jag har inte Hallmark tyvärr. Hade den förut , där kunde det komma lite udda bra filmer...

Nä, nu ska äta lite lördags mys .

Kram

• Fröken positiv

Cariina: Det är sant

Lehen: Mina hormoner klarar inte snyftare just nu. Gråter för minsta lilla ändå

Ska se vad frysen har att erbjuda...

• Betty2

jaha, här var det tomt. Antar att Robinson håller på nu.

Skulle bara säga att det är 7 platser kvar till nästa 100-placering hos mig. De 2 senaste har varit gäster så jag hoppas att det inte blir det den här gången... Eftersom de redan har börjat med julklappsgrejer i vissa affärer tänkte jag vara tidig och bjuda vinnaren på glögg och pepparkakor!

• Zeke sur

Noop! Har varit hemma hos mor och hållt henne sällskap medans hennes hund legat på operationsbordet i 2,5 tim!!!
    Operationen har dock gått bra men de närmaste dygnen är avgörande!

• Hstintan

Hej hopp!

någon här? Jag sitter och väntar på att Extras ska börja (eller hette det så) serien med David Brent som gick i veckan. Det är repris snart. Men under tiden är det någon trist fotbollsmatch.

• Fröken positiv

Hej Stintan!
    Tittar bara in för att säga Gnatt. Vargen vill ha sällskap i sängen

Svar på tråden Dansar med vargar!