• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Vad mysigt!
    Själv går jag ner och ser på tv. Kanske blir det mys

puss och gnatt

• Fröken positiv

God morgon!
    Det var snabbt gjort att läsa ikapp.
    Även idag är det strålande väder och vi ska väl röja en del i trädgården. Kan ni fatta att det fortfarande finns löv på marken. Vi krattade ju upp dem förra veckan!

Sedan ska det dammas och dammsugas samt förpassa sommar möblerna till vinden. Kanske blir det lite pill med min nya hemsida också

Hoppas att ni alla får en fin dag och att solen lyser på er

Kram från en tjockis

• Pandy

Lehen: YES!!!! vad får jag?

• Lehen

Pandy: Det blir brakfest med Black and White & ungstekt potatis...
    Till efterrätt Jordgubbar med grädde & glass....Slurp....

• Lehen

Här är det oxå strålande sol men kallt...Frost i morse...

• Pandy

åhhh vad smarrigt!!precis vad min bantning behöver!

• Pinja

Hellöu!

Här har ni en huslig hemmamamma som tvättar kläder och lagar linsgryta !!!

Nu ska jag läsa ikapp här...

kläm&syss

• Pinja

Här var det dött... Oki, då får jag väl pallra mig en våning upp och mumsa(?) linsgryta och kolla senaste Friends-dvd:n (Prickis - my soulmate!!!).

Men först ska jag vråla ett GRAAAATTTTTTIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!! till Sammet!!!

kläm&syss nr.2

• Sammet

...och jag tackar så mycket här oxå

• pricken74

Kikar in lite snabbt..

Grattis sammet!

Är helt slut efter dagen eller helgen..igår slet jag och min mamma hela dagen med att göra smörgåstårta och vanlig tårta..idag hade vi nämligen dop för albin..ska sätta in en bild på tårtan i galleriet.
    Har haft 36 pers i huset som glufsat..

ALbin var stencool i kyrkan sov genom nästan hela proceduren när prellen hällde vatten i huvet på han vakna han sen hängde han på min arm en stund och kikade.

Nu sover han som en stock.
    Vilket jag oxå skulle vilja.

Puss på er

Svar på tråden Dansar med vargar!