• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Alla Gb som jag kastat mig in i har Zeke hunnit före
    Nu har jag gett upp

Dumma Stygga varg...............

• Betty2

www.familjeliv.se/Forum-5-163/m5218975.html

Detta var bra läsning när man har sett sin ovanligt tomma GB. Jag har förresten precis ägnat ca 3 dagar åt att skriva en suverän jobbansökan och CV. Därför låg jag lite efter i att svara på GB-inlägg, jag skall försöka svara lite "ur minnet" nu och resten får jag väl ta när inläggen kommer tillbaka.

• Sammet

Hej på er!
    Jag klarade av att jobba idag

• Lehen

Suck, här vräker regnet ner & det är såååå grått...

Min lilla flicka har blivit stor & vill inte vara med mig längre (det är tråkigt) hon vill bara vara med kompisar...Hon har nästan alltid kompisar med hem från skolan...

Fy, vad dom växer fort, det är otroligt...

Allt & alla blir äldre men själv känner man sig fortfarande som 17

• Lehen

Grämer mig fortfarande över att det var fler som gillade MITT hus...& som dessutom har mer pengar än mig så att dom kan köpa det

Jag får väl leta & sukta efter nåt annat objekt...Har hittat ett hus som ligger ett stenkast från där vi bor nu...Men det behöver totalrenovering "ORKA"
    Jag gillar när det är fix färdigt bara att flytta in & bo...

Hänger lite under Heminredning har därför tagit några foton på vår matplats & i vårt
    V-rum...Lägger in dom i mitt galleri under eftermiddagen för er som är nyfikna...

• Lehen

Fy, vad rörigt det ser ut när jag går in & tittar på bilderna...

Upplever det inte riktigt så IRL, har nog för mycket prylar...
    Har ändå rensat bort saker vid tre tillfällen "suck"

Måste få väck träningsredskapen från sovrummet för det ser ju
    inte bra ut när dom står där, iallafall inte på bild

• Java

för tillfället är jag irro på att massa inlägg har försvunnit ut GB, dels de man suttit och skrivit till alla, och sedan alla man fått!

Jag som nattsuddare hade iaf skrivit lite rara hälsningar till många av er!

...(....nu kan jag ju vräka på lite extra )...

Jag hade skrivit långa kärleksbrev till alla er, på rim! Var och en hade dessutom fått en låt skriven till just er! Där jag förklarade min varma känsla för just dig! Jag hade gjort kollage av smileys till er....och mkt, mkt mer

Men jag grattar zeke som nyttjade eländet på ett smart sätt! Du är min kille du vargen!! sånt gillar jag!

Kram och gnatt, går en GB runda till nu.

• Liten Leo

Jasså... Java hade skrivit kärleksbrev på rim, och en låt...

Själv hade jag till ALLA krakvänner skrivit en personlig novell med hexameter som satsmått där alla och envar hade en central rollfigur.

Jag hade även länkat till en personlig videohälsning där jag talade om hur mycket ni berikat mitt liv.

För Zeke hade jag på slutet lagt in en liten filmsnutt med musik där jag poserar i mina nyinköpta underkläder.

Kanske vare det just denna videolänk som fick FLs GBs att krascha...?

Allt för att bräcka Java!

Med tanke på hur frekvent jag min latmask är här inne så tror ni nog att allt detta är sant...

Kram på er!

Svar på tråden Dansar med vargar!