• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

japp, inget recept krävs. kan ju vara bra att ha hemma, om det skulle slå till rejält någon dag.

• Majblomma12

Nej älskling, nu tänker jag gå och lägga mig och utkräva den där ryggkliningen. Vad gör du i morgon?

• Java

Gnatt min söta!! skall också lägga mig och läsa en stund!
    vi har inga planer för morgondagen. vad tänkte du? PUSS

• Majblomma12

Jag måste ju köpa kurslitteratur och sen tänkte jag ev. shoppa lite kläder. Frågan är om man ska gå härhemma å loda eller åka till storstan. Kan väl höras i morgon, så får vi se hur jag mår? Annars kunde vi kanske ta en fika?

• Java

å jättekul om du kommer till den stora staden! hörs om det i morron gumman!! jag är iaf din om du vill ha mig

• Amadea

God morgon god morgon!!
    Hur står det till med alla i dag då??
    Jag mår ganska bra!
    Låg & funderade över pengar & mammaledighet i går så jag kunde inte somna.
    Jisses vad jobbbigt att behöva dra ner på sina inkomster..........
    Men det är det värt. Man får väl vända på varenda öre

Skönt Åsnan att det gick över!!

Kram A

• pricken74

Godmorgon alla glada!!!

Jag mår bra!
    Ja du amadea inte blir man rik av att gå hemma men som sagt det är det värt..sen beror det ju på hur länge man tänkt vara hemma..hur många dagar man tar ut i månaden..och inte blir utgifterna mindre..så här mycket har aldrig vårt matkonto legat på..men det går.

Ska ni på date ior och java? pussa varann från mig då

• pricken74

Ior; välkommen til min värld av migränanfall..fast jag fick mitt första anfall när jag var 13 år och sen haft dem genom hela livet,precis så som du beskriver..domnar bort i halva ansiktet,fingrarna och sen ser inget på ena ögat..efter det blixthuvudvärk..hade inget anfall under hela graviditeten istället,men andra dagen efter albin var född..när jag låg på bb fick jag det direkt..skumt..hoppas du inte behöver få det så ofta.
    Tyvärr inte så mycket som hjälper förutom att ligga i ett mörkt rum och sova.

• Amadea

Hur ska man då ha pengar att shoppa Pricken??

Jo jag misstänker att utgifterna blir mera med alla BLÖJOR bland annat.

Migrän har jag som sagt provar på det är hur obehagligt som helst. Speciellt att man domnar bor i ena sidan dvs hand, arm & ansikte

• Java

hakar på debatten om pengar fy och tvi vad trist det är att leva på den ynkans lilla mammapengen Märks enormt mky i kassan! Vi har det svårt att få pengarna att räcka vissa månader. De fasta utgifterna är ju desamma oavsett man jobbar eller går hemma. Och vi har MÅNGA och HÖGa sådana!

Klart han är värd det, men ibland är det trist att ha så lite pengar! och lite svårt att påverka. El, ränta, amorterig, vatten, försäkringar, tele, tv, bil etc tickar ju på som om inget har hänt!

Har aldrig haft migrän, knapp huvudvärk heller, och det är jag iaf glad för. Dessa symtom är inget man önskar!!

Svar på tråden Dansar med vargar!