• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • pricken74

Lehen; känner igen det där att din dotter inte vill vara med dig..min syster äldsat började på förskolan i augusit.(alltså 6 år) sen dess är det inte kul att åka till mormor längre hon vill hellre stanna kvar på fritids istället för att få åka till mormor..vilket hon tyckt varit jättekul tidigare.Men hon följer gladeligen med om en kompis får följa med till MORMOR,,,sen har hon blivit så stor..man vill ju fortfarande ha den där lilla söta belli..men så är det..som sagt det går fort, snart vill ju inte albin ligga i mammas famn och gosa så det är bäst att ta vara på den tiden.

• Amadea

Snart är nog Albin värsta tonorskillen som skäms för sina föräldrar
    Jo usch tiden kan gå snabbt. Efter 2 år brukar väl knappt små pojkar vilja sitta i knä längre

• Lehen

Men hallå, min tonårspojke är ju huvet längre än mig & har fjun på hakan...
    OOoaa, vart tog tiden vägen?????

• Fröken positiv

Slinker in och kikar lite medans Zeke lagar maten.

Hur mås det Sammet?

• Sammet

Jag mår illa...hela tiden... mer eller mindre...men jag är lycklig

• Fröken positiv

Ah, lyckans illamående. Visst är det konstigt att något så hemskt kan få en att må så bra
    Nu måste jag gå och äta, Vargen ylar att maten är klar. Återkommer...

• Sammet

Börjar känna mig VÄLDIGT sugen på en speciell ost och avocado.

• Pandy

ville bara berätta att dejten med pricken var trevlig och Albin är bedårande söt!!!!!

• Sammet

Å, vad ni dejtar här
    Jag trodde aldrig jag skulle skaffa vänner via nätet och sen träffa dem live, men även jag...
    Det är ju jättekul!

Svar på tråden Dansar med vargar!