• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

*Raaaap* Mätt och belåten

Hej Pandy: Vad roligt att ni hade det mysigt. Albin är allt en riktigt gose-gosse. Han sover gärna på FP's bröst och det gör ju att jag smälter

Sammet: Frestelser finns till för att man ska falla för dem!

• Sammet

Mmmm, synd bara att jag inte får tag på den "speciella osten" förrän tidigast fredag...
    Men avocado ska jag skaffa i massor imorgon

• Sammet

Mmmm, synd bara att jag inte får tag på den "speciella osten" förrän tidigast fredag...
    Men avocado ska jag skaffa i massor imorgon

• Sammet

Hoppla... och jag tryckte inte ens på "Posta inlägget"....läskigt... men den här datorn lever sitt eget liv ibland.

Jag skulle berätta att jag har en nära vän som äntligen ska få göra IVF, hoppas det funkar för dem! Jag håller på att bearbeta henne att hitta till FL också

• pricken74

Japp; dejten med grisen (pandy) var jättemysig..hennes pojkar är jättesöta och väldigt lika..tur att den ena har mer hår på huvet än den andra..annars skulle det vara svårt.Coolt när dem skriker i otakt.. sen albins sång i bakgrunden..

FP japp ditt bröst gillade albin..

• Fröken positiv

Pricken: Boys usually do...

• Zeke sur

Yyyyhhllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!!!

En febrig Varg stapplar in och ut igen!!

Natti natti alla underbara!!!

• Lehen

Tittar på LOST...
    Vad gör ni???

• Fröken positiv

Japp, nu är LOST slut och det är dags att packa ner vargen. Han mår inte bra, feber och ont i halsen Men han är i alla fall tapper.

Gnatt alla myspluttar, stora som små

Svar på tråden Dansar med vargar!