• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

nu så, där var du! jag hade ju lite PM och inlägg att skriva också

• Majblomma12

Jasså? Hmm, kan inte förstå vad som skulle vara viktigare än åsnan i tråden?

• Java

pavan slår grytlock mot varandra och ropar på VARGEN...tamtitamtitam VARGEN...här skall det inte vara någe schhhh....

....men jag vet att du ligger och kliar FP på ryggen nu ....fortsätt med det. Jag och ior får hångla ikväll istället

• Majblomma12

Åhhh...jag ska kräva att bli kliad på ryggen av karln i kvälll. Så jag kan somna. Något får han göra för sin spysjuka värphöna.

• Java

jag får nog klia mig själv N sover oftast i gästrummet på vardagarna. Tycker det blir för lite sömn, då han jobbar, att sova med mig och Hugo. Han varknar varje gång det är dax för mat och har svårt att somna om. Kanske får köpa mig en kli-gaffel!?....eller vad det heter? kli-på-skaft?

• Majblomma12
    Stackars Java! Men du, risken är att det kommer bli så här också. J är så lättväkt och har svårt att somna om. Jag sover ju i princip hur och varsomhelst.
  • Java

jag med, kan somna på spikmatta....

• Majblomma12

Men huga! Jag kan ju inte sova utan J. Hur ska detta bli???

• Java

man vänjer sig, jag tyckte det var jobbigt i början. Men sedan har man fullt sjå ändå.

• Majblomma12

Ja, man lär väl sova av pur utmattning.

Svar på tråden Dansar med vargar!