gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Grattis tjejer! Vad roligt att äntligen få träffa de små.
EnAnka, hoppas att det går bra för dig också!
Grattis alla nyblivna mammor! Så härligt att era små har kommit till världen
Hoppas det är bra med alla i värmen. Visst är det härligt med dessa soliga dagar även om man smälter bort.
Grattis! Jätteroligt för er att det gick så bra. Vågar man hoppas på en förlossningsberättelse så småningom? Grattis igen! 

Grattis Lolca och Sannax och jag hoppas att allt kommer gå bra för dig med EnAnka.
Själv tycker jag att jag börjar bli väldigt stor om magen nu men det känns bara härligt. Vill gärna hitta några mysiga sommarklänningar som passar bara. Är det någon som har några tips om vart man kan hitta fina, inte alltför dyra klänningar?
Jag fick inbjudan till föräldragrupp idag. Det blir först i augusti, den 10:e, 18:e och 24:e. Är det någon annan här som ska gå då?
Var ni andra också bara på 3 träffar? Jag trodde det skulle vara fler.
ha det bra i värmen.
Hur har ni det i sommarvärmen?
Jag har gillat vädret idag, lagom varmt och inte soligt hela tiden. Alva satt i princip fast vid mitt bröst i lördags när termometern visde över 30 grader!
Det vore roligt att träffa er med bebisar så småningom. Se vad det blev för sötnosar!
Ni som inte har fött än vore också roligt att träffa!
Hejsan!
Den 7 juli kom vår söta bamsetjej till oss - 54 cm och 4540 g! Jag fick till slut bli igångsatt men är i efterhand nöjd med förlossningen! Nu har vi nyss kommit hem och jag oroar mig hela tiden för den här värmen. Lillan (som ni förstår är hon än så länge namnlös) har dock bara sovit hela tiden hittills och verkar föga bekymrad.
Hoppas vi ses snart!