gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Nu har vår lilla flicka kommit till världen. Den 9/7 kom hon 50cm lång och 3270g.
Nog är det varmt alltid men det är skönt att inte behöva göra så mycket och då går det på något sätt lite lättare.
Vi hänger också gärna med på fika framöver när vi landat lite, inväntar släkten från Dalarna och Närke till helgen.
Ha det bra alla ni!
Stort grattis till alla nyblivna föräldrar! (det verkar vara övervägande majoritet av flickbebisar som fötts?)
Det var värst vad det har blivit tyst här. Finns det några av er som inte har fått era små än? Vore lite roligt att höra hur ni mår? Min lille kille kommer i slutet av oktober och som jag längtar. Mår dessutom prima förutom att jag sover dåligt. Just nu känns livet riktigt skönt :)
Jag har två månader kvar nu. Mår fortfarande jättebra och jobbar två veckor till innan semestern. Har dock börjat få ojämn hjärtrytm från och till. Den hoppar liksom över ett slag då och då vilket får en att känna sig olustig i bröstkorgen. Jag har haft det innan när jag studerade och var stressad och kollade upp det då men de sa att det var normalt. Men nu är jag inte ett dugg stressad så jag begriper inte varför jag har fått det igen. Antagligen att kroppen känner en ganska stor påfrestning.
Hoppas alla andra mår bra också.
kram
Hej!
Ja det blev lite tyst när bebisarna började komma till världen. Jag förstår att ni går och längtar och vad skönt att ni alla mår så bra. Hoppas att det blir bättre med hjärtrytmen Zelinra.
Här går vi hemma och njuter av att dagarna bara passerar förbi på löpande band..är väl inne i den berömda amningsdimman eller något liknande :)