gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Jag har inte fått än.. ska ju ha i början av november så det är ju ett tag kvar.
Mår väl inte så bra då jag har svår foglossning och går på kryckor sen v.20.. börjar ta på humör och psyke att ha konstant värk och att inte vara fri att röra sig som man är van vid. Men men, det går ju över så småningom.
Annars har jag börjat längta sååå efter den lille i magen, köpte och ställde iordning spjälsängen igår och tvättar och grejar med alla kläder! Får tiden att gå lite fortare :)
Sover dåligt gör jag också, har vaknat exakt 4.30 nu i två veckor och kan inte somna om, måste upp en stund och dricka lite varm mjölk och läsa lite innan jag kan lägga mej o sova igen. Men jag är ju sjukskriven så jag tar igen det på dagen och sover alltid en stund om jag får chansen!
Hej!
Ja det blev lite tyst när bebisarna började komma till världen. Jag förstår att ni går och längtar och vad skönt att ni alla mår så bra. Hoppas att det blir bättre med hjärtrytmen Zelinra.
Här går vi hemma och njuter av att dagarna bara passerar förbi på löpande band..är väl inne i den berömda amningsdimman eller något liknande :)
Hej! Vår lille Uno växer så det knakar! Äter massor o är rätt lugn men man är ju trött för erkännas, skönt att min man är hemma ett par veckor till. Vore kul med en bebisfika snart och förstås ni som är i väntans tider med :)
Hallå där!
Nu har jag också hittat hit! Väntar mitt femte barn i början av november. Känner mig enorm och trött och grinig. *s*
Bor utanför Vikingstad men söker nytt boende och vem vet, kanske hamnar vi i Rimforsa. Vi har spanat in ett hus där som vi båda vill ha :)
Mannen har två barn sen tidigare och jag tre barn sen tidigare. Detta blir vårt andra gemensamma (och förmodligen sista)
Jag har inte bott i Linköping så länge och känner knappt en själ här. Vore jättekul att få kontakt med andra mammor att fika och träffas med.
Kram
Hej! TS här ;) var ett tag sen jag var inne här och läste i min gamla tråd, men hoppas ni har det bra.
Tänkte höra med er om det här med hinnsvepning, ger dom sånt på mvc i Linköping eller? Är det svårt att få?
Har tyvärr ingen aning..
Jag flyttade hit i våras. Generellt brukar det väl handla om hur barnmorskans inställning är..
När är du beräknad?