Inlägg från: skuggspel |Visa alla inlägg
  • skuggspel

bf-juni västerås

Lunch hos Perni80 20/3 kl:12

Angeni
    HippYgirl
    Mumsmaräng
    Bezilia
    vikh(Sara)
    Plogen
    Skuggspel(sanna)

Kul!{#lang_emotions_smile}

• skuggspel
    HippYgirl; Hoppas du slipper den här gången, det lät inte alls kul!

Jolinsfaster; Jag har inte riktigt som dig men jag är så flåsig att jag låter som en dålig porrskådis vad jag än ska göra! Så drygt att vara ständigt anfådd!

Jag var hos bm idag, hon mätte magen och sa att den är som normal mage i vecka 28 om man väntar ett barn. Jag är i 19+5. Det får mig att undra lite hur jag kommer se ut mot slutet. Det börjar bli rätt tungt redan. Stödhjul..
    Jag ska börja på specmödravården snart. Det är tydligen praxis med den här sortens enäggstvillingsgraviditet med bara en tunn hinna. Det blir ett himla flängande kan jag känna, gå på mamma mia hos bm och lyssna på hjärtan och sedan till spec på karolinska för att göra ultraljud och träffa läkare. Fast samtidigt känns det bra att de har sådan koll.

Mumsmaräng; Hoppas ni blir friska snart!
  • skuggspel

Namn, ja herregud hur ska detta gå..?
    Loke fick heta bebis i över tre månader tills hot om böter ifall vi inte kom på ett namn damp ner i lådan.. Nu när vi ska komma på två namn blir det ännu svårare.
    Jag har helt gett upp ide´n på att de ska matcha på något vis, jag är bara glad om jag kommer på något som inte känns alltför ufo. Sambon är inte alltför aktiv i sina förslag, han väntar på att jag ska spotta ur mig något som han kan säga bu eller bä till..

Birk är ett vi nog enats om men nr två .. suck.

Oj, nu ska vi äta!

• skuggspel
    Perni08; Så tänkte ju vi, det löser sig när man får se bebisen men ICKE för oss iallafall! Det kändes som att jag ljög flera veckor efter att vi väl bestämt oss när jag sa vad han hette.. Kan nog inte förklara det bättre. Jo, här kommer jag och låtsas att bebisen heter såhär men det hör väl alla att det är helknäppt.. Äh. Svååårt med namn!

Angeni: Men oj! Va jobbigt! Är du sjukskriven? Kanske inte alls vore så dumt om din sambo kunde vara hemma och ta hand om dig..{#lang_emotions_smile}
  • skuggspel

Fika
    10/4
    Bezilia (Anna)
    vikh(sara)
    skuggspel (sanna)

11/4
    Bezilia (Anna)
    vikh(sara)
    Happy73
    Shia
    skuggspel(sanna)

• skuggspel

Tack för en så himla trevlig lunch!
    Så roligt att träffa er och så fint du gjort Pernilla!

Phu, jag är helt kokt! Jag satt och surfade till kl 12 igår, så skönt med alldeles egen vuxentid men huga, sonen vaknade klockan fyra!
    Nu ska jag passa på att sova middag när han sover.
  • skuggspel

www.svenskakyrkan.se/default

Hoppas länken funkar.

Jag var på loppisen som HippYgirl skriver om! Den var kanon, shit va mycket saker! Tack för tipset, det var grymt mycket större än jag anat!!

Rekomenderas!!

Behöver ni bebiskläder så är det stället att åka till!

Som sagt, smart att inte ta med barn, och det hade varit fiffigt att ta med en typ blå ikeakasse eller dyl när man går där och plockar...

• skuggspel
    Jolinsfaster: Min sambo säger att du ska prata med en advokat och säga att du blir uppsagd pga att du är gravid, det är sedan upp till företaget att bevisa att så inte är fallet- kan ju bli lite knepigt för dem.
    Fast min tanke är, vill du verkligen vara kvar där när de är så knäppa?
    Dock hävdar min sambo att du kan få skadestånd och bara säga hejdå och tack för pengarna..

Fast jag vet inte..
    Vilket skit!!
Svar på tråden bf-juni västerås