bf-juni västerås
Ha så trevligt imorgon (idag) alla som ska till öf! Jag hade tänkt åka dit men nu är det tredje timmen småmonstren ligger här och morrar (det låter faktiskt så) helt vakna i sängen. Jag får nog ta och akutsova när Loke är på dagis. Imorgon börjar Jon jobba igen, det blir spännande. Tack och lov har min mamma erbjudit sig att skjutsa Loke till dagis och även hämta. Jag måste verkligen köpa en ny bil/buss denna vecka! Någon härligt desperat människa slog in en sidoruta bak och snodde en skötväska ur bilen, vi har tejpat plast över hålet vilket gör att jag inte ser bakåt. Det i kombo med att Lokes stol skymmer sidospegeln ger en död vinkel som heter duga. Jag blinkar och ber en bön varje gång jag ska byta fil, riktigt läskigt. Vi tittar på en billig suv eller familjebuss och det är inte utan att jag känner mig som en del av "familjen annorlunda" trots att vi bara har tre barn. Det är liksom barn högt och lågt ändå.
Nu ska jag fortsätta mina fåfängda försök att få bebisarna att förstå att man ska sova på natten...