bf-juni västerås
Hoppas hoppas hoppas! Det verkar funka med ersättningen! Yes! De har inte slutat kräkas men de kräks inte i sömnen och det är inte fullt lika mycket!
Hoppas hoppas hoppas! Det verkar funka med ersättningen! Yes! De har inte slutat kräkas men de kräks inte i sömnen och det är inte fullt lika mycket!
Fika Onsdag kl 11.00 
Bezilia
Shia
Lady of Baqueta
Sussi
HippYgirl
Angeni
Cicci10
Lille Skrutten
vikh:jag tar med mig vindruvor till fikat.Fika Onsdag kl 11.00 
Skuggspel
Ooooom jag lyckas övertala min kompis så tar jag gärna med henne om det är ok för er.
Fika Onsdag kl 11.00 
Bezilia
Shia
Lady of Baqueta
Sussi
HippYgirl
Angeni
Cicci10
Lille Skrutten
vikh
Jolinsfaster
Plogen
Plankan
happy 73
Skuggspel
Så skulle det vara!
Jo, adressen och gärna vilken våning du bor på? Jag vill inte gärna lämna en bebis i trapphuset om det inte finns hiss. Behöver jag bärhjälp så ringer jag, de har blivit så svåra att balansera när jag försöker bära båda samtidigt.
Jag tar nog också med mig någon grönsak till mackorna, vet inte vad än bara.
Tänkte ta med torkade äppelringar men de blev lite väl svarta för jag glömde bort dem i ugnen..
Åhh! Jag har sumpat min telefon på ljudlöst läge någonstans för hundraelfte gången! Lilla skrutten, om du ringt mig är det därför jag inte svarat! Ersättningen är ju fri från mjölkprotein också, men ni har säkert köpt sådan själva nu.
Jag vill gärna komma imorgon men får se hur det går. Loke är hemma från dagis men skulle vara hos min mamma en stund imorgon så vi får se om jag lyckas komma iväg.