bf-juni västerås

Jag gjorde en hemmavägning idag, och unge herr Melvin väger ca 7,2 kg.. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta
.. Så nu går han under namnet Biffen.. Inte undra på att babyskyddet är tungt att bära..
Melvin sover just nu, men jag dyker upp senare på Odensvi.. Däremot vet jag inte exakt tid, då jag ska åka buss idag..
Å jag får mer o mer dåligt samvete över att jag aldrig kommer iväg till era träffar.. Men ska sanningen fram så är jag helt slut.. Att vara ensamstående mamma är betydligt tyngre än jag trodde, och då är Melvin ändå ett hyfsat enkelt barn.. Gjorde ett försök till att lämna Melvin till sin pappa så jag skulle få gå på massage (har fruktansvärt ont i nacke å axlar av allt bärande) men då kunde inte han för det var ngt med hans äldre son..
Men på måndag åker jag till Turkiet med alla barn, mina föräldrar och min syrra å då ska jag vila upp mig.. Ser verkligen framemot att vara fler som hjälper till med Melvin.. Bara tanken på att kunna få ägna mig till 100% för mina stora barn, utan att ha Melvin i famnen eller bärselen gör mig nästan tårögd.. Sen kommer en pigg och utvilad Sara tillbaka, och då blir det mer aktiviteter från min sida..
Halloj brudar.. Hemma igen från ett väldigt soligt och varmt Turkiet.. Har haft runt 30-33 grader i skuggan varje dag.. Helt underbart har det varit.. Melvin sov hela flygresan dit och hem, och har varit helt gudomligt underbar där nere.. Turkarna har beundrat honom, gullat med honom o vi har badat mängder, både i havet men mest i poolen.. Så himla behändigt att åka med en sån liten, även om det inte blir ngn solbränne-semester, det är ju skuggan och mycket amma som gäller hela tiden.. Melvin har somnat för natten vid 19 svensk tid, så vi får se om det håller i sig nu på hemmaplan.. Är ju lite bättre än ca 23 som tidigare.. Skulle helt klart göra om det igen med en sån liten..
Annars har jag och Melvin fått plats på en babymassagekurs som börjar här ute på ÖF imorron..
BB-påse? Nu har jag missat ngt, ngn sån fick inte jag innan hemgång..