-
Vid mitt planerade snitt -00 fick jag fika direkt efteråt, men då låg jag kvar på förlossningen innan jag kom till BBangeni skrev 2010-09-11 13:31:05 följande:Marafara; Samma här, fick inget förlossningsfika efter någon av mina förlossningarn. Verkar vara vanligt vid snitt. Sambon fick dock det denna gången på förlossningen när han satt med Patrick ensam men inte med Lina. Konstigt! -
Ska till Bm på måndag, och det ska bli väldigt intressant att läsa förlossningsjournalen, eftersom jag inte alls var med på slutet innan beslut togs om snitt..
men ngt p-medel blir det inte för mig.. fördelen med att vara ensam
-
Å jag blev så glad när jag först läste om fika på tisdag, men tyvärr så kan inte jag på onsdag.. Har babymassage då 10-11.30 å efter det lär Melvin sova.. Så jag hoppar onsdag..
-
Var till Bm idag.. Allt var bra, förutom mitt blodtryck som ligger precis på gränsen till högt.. jaja, får väl kolla om det om ngr månader.. Fick iallafall förlossningsjournalen, och den var intressant.. Förlorade 1,1 l blod för att livmodern inte ville dra ihop sig vid snittet, stort barn som gjorde att han inte trängde ner som han skulle, en moderkaka på över 1 kg.. Melvin mådde iallafall bra när han föddes med en apgar på 10-10-10..
-
Å, vad skådar mitt öga? En träff som jag förhoppningsvis kan vara med på.. Tjoho!! Berätta mer?! Visserligen ska Melvin vaccineras imorron, vilket kan medföra en risk för feber, men det tänker jag inte hoppas på är kvar på fredag morron isåfall..
-
Å jag går mer än gärna trots att jag inte har ngt syskon med :).. Bara att få träffa folk :)HippYgirl skrev 2010-09-15 18:31:46 följande:Angeni: Ja visst, tror ja har en bild på hur dom sitter i och när bara bilstolen sitter i. och ja kl 10 på Vallby, sen får vi se om vi är i lekparken om det är fint väder med picnic eller inne på vallbys ÖF :)
Syns verkligen att dom är syskon och du hade rätt, hade man inte sett LInas tänder, hade man nästan trott dom var tvillingar på den bilden :)
MaraFara: vi som har syskon och inte kan gå till vallbys öf på torsdagar på deras babydagar går dit med syskon på fredagar(iaf jag och försöker få med mig några till *ler*)
Bezilia: tack för en jätte mysig träff hos er! du får gärna maila över bilderna då jag glömde in kamera hemma :( -
Var till Bvc för 3-mån vaccinering idag.. Melvin skrek som en gris, å jag är tacksam att Melvins pappa var med då jag verkligen avskyr när mina barn blir vaccinerade, trots att jag själv vaccinerar andra på jobbet
.. Men det är ju ngt helt annat än när ens barn blir stuckna..
Hans vikt då? Det är ingen liten kille jag har.. 8200 gr och 65 cm lång.. Lill-Biffen!!!
-
Angeni; annars kan vi träffas någonstans och leta oss fram tillsammans.. Ska ju oxå dit med Melvin..
-
Är det fler än jag, Hippy och angeni som ska till Vallby imorron?
-
Fika hos Perni på tisdag (21/9)
Perni
Lady of Baqueta (måste gå vid 13.30)
MaraFara