• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • shia

haha...va kul att vi blir så många imorgon. Ser ut som om hemmafika träffarna är saknade ;) vad skojjsigt !

Lady B: du kanske kan ta och skippa att ta med något, du bjöd ju på så gott fika sist. Tror de andra  håller med mig , eller hur ?

Bezilia: Golvet är en underskattad sittplats, det kommer att bli toppen !

• vikh

Bezilia kan du skicka adressen jag kommer inte riktigt ihåg vart du bodde,finns det gästparkering där?

• Nihao

Fika Onsdag kl 11.00 Kaffe

Bezilia
    Shia
    Lady of Baqueta
    Sussi
    HippYgirl
    Angeni
    Cicci10
    Lille Skrutten
    vikh
    Jolinsfaster
    Plogen
    Plankan
    happy 73
    Skuggspel
    Perni
    Nihao

Har redan tackat ja till Bezilia mem inte hunnit uppdatera mig här. Flitiga ni är på att skriva, saknar de lugna stunderna framför datorn. :) Blev en hel del sidor att plöja igenom nu, kul kul. Jag tar med massa äpplen som jag ska plocka i morrn bitti, o kanske nåt annat gott om jag orkar. Är lite mycket att stå i som vanligt, men livet är kul.

Välkomna ni nya brudar.
    Jag tar av naturliga skäl bilen (kan skylla på att hämta barn på dagis, få med mycket äpplen eller latmasken...) för annars bor jag på Skiljebo, o var det nån som vistats på Odensvi ÖF så har jag sannolikt träffat er nån gång. Har varit där på måndagarna (em) de senaste veckorna med alla tre liven.
    Ni kommer vara ett rejält gäng som kommer dundrande genom stan med barnvagnar i morrn, härligt! :D
    Jag har stor bil om nån vill tigga skjuts vid regn, ring i så fall för jag kollar inte datorn mer innan kalajset. För visst blir det ett kalas när vi är så många?

Skuggspel; jag hjälper mer än gärna till med dina små. :) Jag är rätt van, mina hade också kaskadspy-race i typ 6 månader. Som majonästuber, det bara rann ur dem oavsett om det var tätt efter mat eller långt osv, dock aldrig i sömnen. Är bortskämd nu med en liten snäll pojke utan några *peppar peppar* "skavanker"...

Ses i morrn!

• Nihao

cicci10: man kan ställa sig tvärs över gatan, bakom det där kulturmärkta vita huset, ovanför parken/kyrkogården vid ån. Kommer jag göra.

• skuggspel

Jag tar nog också med mig någon grönsak till mackorna, vet inte vad än bara.
    Tänkte ta med torkade äppelringar men de blev lite väl svarta för jag glömde bort dem i ugnen..

• Nihao

O när jag ändå är igång... För att sucka lite: Till er som har större barn; vet ni om att man ska ge bort saker när man har födelsedagskalas 'nu för tin'? Har spenderat dagen med att leta lämpliga presenter till gästerna/kompisarna (de är runt tre år), något som tydligen är kutym nu. Känns sjukt, är jag gammalmodig som gillar popcorn o frukt? :)

Har iaf tänkt poppa popcorn varje kväll nu, så jag kan fylla en barnpool, o där ska de avslutningsvis få "bada", äta o leta presenter i. Känns lite kul, även om det kommer bli LIIIIITE popcorn i huset sen ^_^.

Så, nu ska jag sluta tjöta. Kul att ses i morrn!

• Bezilia

Vi har besöksplatser på taket i garaget mitt emöt huset. Det är platserna 70 och 73-76. Det står dock bara "Förhyrd" där. Annars borde det nog finnas parkeringar på samma gata som man kör in på till parkeringsgaraget.

Nihao: Hade ingen aning om att man ska ge bort presenter... Vad är det för fel på godispåsar och fiskdamm? Roligt med popcornpoolen!

• happy73

Jag tycker inte att man ska ge bort presenter till gästande barn. Det är ju ditt barn som fyller år.

Svar på tråden bf-juni västerås