• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • HippYgirl
    skuggspel skrev 2010-09-14 22:27:52 följande:
    Bezilia, adressen vore toppen.Glad
    Håller med Skuggspel *ler*
  • Addisen

Sitter här med en hand på bröstpumpen och en som skriver och tycker att idag när vi blir så många (måste va rekord) så måste vi ta ett gruppfoto på mammor och bebisar. Håller ni inte med! Det skulle jag vilja ha iaf!

Ses snart!

• happy73

förlåt att jag inte dök upp. Bil besiktning o plugga matte blev det i stället.

• shia

happy: det lär bli fler träffar, var så säker:) Hur gick det med bilen , gick den igenom besiktningen ?

• Lille Skrutten

Tack Belizia och alla andra söta mammor och barn för den trevliga fikan idag! Vilket mysigt, och stort, gäng ni verkar vara. Är helt förundrad över att det var så lungt trots antalet barn. Nästa gång är det namnskyltar som gäller, jag inser att jag inte kan mer än typ 5(!) namn efter idag. =)

On någon från Siljebo/Malmabergsmaffian, eller någon annan med för den delen, är sugen på promenadsällskap på dagarna så säg till. Felix och jag tar gärna sällskap!

• Bezilia

Tack alla för idag! Det blev ju supermysigt! Trodde aldrig att vi skulle bli så många till slut. 17 mammor och 18 barn tror jag att det blev... Någon gång när vi är så många får vi se till att ta foto. Både med och utan mammor i bild. Borde kanske anlita en fotograf...

Lille Skrutten: Jag tror nog att namnen kommer att sätta sig såsmåningom. Det är ju inte så konstigt att vi andra har lite försprång med tanke på att vi sågs första gången i januari... (tror jag det var) Gänget är supermysigt och jag är jätteglad för er alla. Utan er alla skulle ju min mammaledighet vara väldigt ensam!

Nihao och Sanna: Min mamma hittade ett musteri ett par hundra meter härifrån som gör äppelmust av äpplen som man tar dit! Ett tips till er som har så mycket fruktträd! http://www.blasboappelmusteri.se/
    Funderar på att gå dit med alla äpplen som blev kvar idag. Tack för dem Nihao!

• angeni

Tack Anna för att vi fick komma till dig Jag ser verkligen fram emot nästa gång, då jag inte kommer iväg så ofta.

Hippy: KAn inte du ta bild på hur det ser ut i cykelkärran?

Ska hänga på till vallby på fredag, ska bli kul att se Lina leka med andra barn eller om hon kommer vara lika mammig där.. Var det kl 10?

Här kommer en bild på mina sötnosar, syskonkärlek

• MaraFara

Å, vad skådar mitt öga? En träff som jag förhoppningsvis kan vara med på.. Tjoho!! Berätta mer?! Visserligen ska Melvin vaccineras imorron, vilket kan medföra en risk för feber, men det tänker jag inte hoppas på är kvar på fredag morron isåfall..

• HippYgirl
    Angeni: Ja visst, tror ja har en bild på hur dom sitter i och när bara bilstolen sitter i. och ja kl 10 på Vallby, sen får vi se om vi är i lekparken om det är fint väder med picnic eller inne på vallbys ÖF :)
    Syns verkligen att dom är syskon och du hade rätt, hade man inte sett LInas tänder, hade man nästan trott dom var tvillingar på den bilden :)

MaraFara: vi som har syskon och inte kan gå till vallbys öf på torsdagar på deras babydagar går dit med syskon på fredagar(iaf jag och försöker få med mig några till *ler*)

Bezilia: tack för en jätte mysig träff hos er! du får gärna maila över bilderna då jag glömde in kamera hemma :(
  • shia

rackarns, jag skulle ju fråga idag om det är någon som vet någon bra tandläkare här i västerås. Det är dags för en rutinkoll för mig och min man ....

Svar på tråden bf-juni västerås