• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • angeni

Idag har jag och mina 2 barn varit iväg till en gammal klasskompis i örebro och hälsat på vår gamla teaterdel på skolan. Mysigt att se lokalerna igen, man saknar den goda tiden

Lina var dock inte på sitt bästa humör. Hoppas hon ska vara på bättre humör imorgon.

Hippy: jag ska försöka leta på ditt nummer, annars kan du väl smsa mig så jag har det för det står ju ditt gamla på listan. Så jag hittar till vallby imorgon.

• angeni

Vi kan ju träffas alla på parkeringen då jag aldrig varit på ÖF, däremot har jag praktiserat på Ica där en gång i tiden så det vet jag vart det ligger

• Bezilia

cicci10: Jag  tror också att det har med utvecklingsperioder att göra men jag vill verkligen utesluta att det är något med magen först. Minifom är ju en väldigt enkel lösning isåfall...
    Jag fick en länk av Shia, www.alltforforaldrar.se/snack2/showthread.php
    och det verkar som om lilla damen är i språng fyra. Tyvärr verkar det som om språng tre och fyra gått väldigt tätt... Det är väl bara att vänta ut. Nu är hon ändå go och glad för det mesta men nu har kvällarna blivit väldigt gnälliga! När vi märker att hon börjar bli trött, mellan 21-22 så varvar vi ner och försöker natta henne men senaste nätterna har hon inte alls velat somna! Man får gå och gunga henne inne i sovrummet jättelänge innan hon kommer till ro... Någon som känner igen sig?

• cicci10

Jo jag känner igen det där med nattningen på kvällarna, man får natta i timmar och mkt sktik. Känns inte som något hjälper. Jag har en bok som jag läser och som har hjälpt mig mycket som heter "Växa och upptäcka världen" där det står om de olika sprången. Så nu väntar jag på att Julia ska komma in i nästa språng när som helst.. Jag håller på o laddarFlört

• Nihao

Jag fyller typ papperskorgen varje gång jag borstar håret. =( Min frisör sa att hon märkte att jag fäller lite mycket så hon inte behövde tunna ur håret... Men det går över, jag lovar. Min kompis fick också stubb efter 6 månader...

Bezilia: Testa en vecka mjölkfritt, jätteenkelt och mycket vanligt med överkänslighet i utvecklingsfaserna.

Jag har överlevt  ett barnkalas med mina brudar o 7 små killar. Ganska hysteriskt kan jag lova, men popcornpoolen var uppskattad. O det var roligt, barn är himla roliga ibland, o  lyssna på dem kan vara bättre än en underhållningsshow ibland. :D

Min Erik somnar fortfarande (pepparpeppar) som en stock var och när som helst på kvällen. Men så vaknar han o äter två gånger per natt istället just nu. Drygt som f-n.

• Bezilia

Satt och chattade lite med Nihao via FB och vi kom på att vi borde ta en utekväll någon gång snart! Oktober? Utan barn och med vin. Jag tror nog att de flesta av oss kulle må bra av en sån kväll! Vad tror ni? Vad är isåfall bäst? fredagkväll? vardagskväll? Jag tänker att en fredagskväll kan vara bra om sambon är ledig dagen efter. Då kan man ju få sovmorgon på köpet! :)

Nihao: Jag testade en vecka utan mjölk men jag tyckte inte direkt att det gav något resultat. Idag har hon varit glad och det gick lite lättare att få henne att somna. Det blev dock redan 21.20 så vi får väl se om hon sover hela natten eller vaknar...

Svar på tråden bf-juni västerås