• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Plogen

Det verkar som att inte alla fick "BB-påsen" av nån anledning. I min fanns det lite erbjudanden, rabattcheckar, en liten body och några gratisprover. Man klarar sig utan också...

• angeni

Plogen: man blir utrustad när man har en 1 åring med som haft de andra overallerna

• Plankan

Jag hoppas att den här natten ska bli lite lugnare än förra då N höll sig själv och oss vakna till 02.00. Han skrek och grät nästan konstant i flera timmar och vi förstod inte varför. Vi gissade på tanden, men troligtvis var det en kombination av tand och förkylning. Under natten började han låta täppt och nu under dagen har han snorat lite grann. Tempen visar dock inte på feber, så vi hoppas att det inte blir värre än så härObestämd.

• MaraFara
    Plogen skrev 2010-09-10 20:06:44 följande:
    Det verkar som att inte alla fick "BB-påsen" av nån anledning. I min fanns det lite erbjudanden, rabattcheckar, en liten body och några gratisprover. Man klarar sig utan också...
    Jag fick ju inget förlossningsfika heller när jag kom upp till avdelningen, kom jag på nu.. Trots att jag hade sagt att jag också ville få fira tillsammans med pappan.. Men han fick fika själv nere på förlossningen..
  • angeni

Marafara; Samma här, fick inget förlossningsfika efter någon av mina förlossningarn. Verkar vara vanligt vid snitt. Sambon fick dock det denna gången på förlossningen när han satt med Patrick ensam men inte med Lina. Konstigt!

• MaraFara
    angeni skrev 2010-09-11 13:31:05 följande:
    Marafara; Samma här, fick inget förlossningsfika efter någon av mina förlossningarn. Verkar vara vanligt vid snitt. Sambon fick dock det denna gången på förlossningen när han satt med Patrick ensam men inte med Lina. Konstigt!
    Vid mitt planerade snitt -00 fick jag fika direkt efteråt, men då låg jag kvar på förlossningen innan jag kom till BB
  • HippYgirl

Alex frågade efter fikat när jag kom från intensiven (läg där 24 timmar innan ja kom till bb) efter snittet med Leah, men då hade han redan fått fika en gång.

Med Sam fick jag fika men ingen bb påse, hehe

Sam har en fleece overall, en riktig iverall, en vanlig åkpåse och och en typ same åkpåse, grymt varm men nån jätte tjock päls i.

• Bezilia

Nu sitter vi och kopplar av efter Toves dop! Det blev jättebra! En kollega till Daniel döpte och Daniel spelade på flygel. Han och hans kompis spelade och sjöng "Your song" tillsammans och dessutom hade han skrivit en egen sång till Tove som han sjöng för henne ensam! Det var jättefint och det var många som hade tårar i ögonen då. Fikat blev också bra, men jag måste tyvärr meddela att jag var lite för duktig på att bedömma åtgången... Så det blev inte så mycket kvar... :) Men det vore ju supertrevligt med en fika här hemma iallafall så de som vill får gärna komma förbi på tisdag så fixar jag lite fika iallafall. Vad tror ni om det?

Kan förövrigt tipsa er andra att det är ganska dåligt att hälla en stor latte över en dator... Den dör då! Så Hippy Hälsa Alex och tacka för hjälpen med XP det funkade jättebra.... i några dagar... Nu har jag köpt en ny dator...

Jag och Lady har konstaterat att även vi blev snuvade på den där BB-påsen... Men fika fick jag och den var sååå god!

• Addisen

Va kul att dopet gick bra Bezilia! Låter så vackert när du säger att Daniel sjöng till Tove.
    Jag hade jättegärna kommit på fika på tisdag men tyvärr så va det den enda dagen som jag va uppbokad så jag får skippa denna gången

Precis som Bezilia säger, jag fick inte heller någon BB-påse. Men fika fick vi. Frank kom ju 19.55 på kvällen och sen hamnade jag på uppvak i 4 timmar så när jag väl kom till BB så var klockan efter midnatt så vi fick vår fika till frukost istället, det var nog bland det godaste jag någonsin ätit för jag var helt utsvulten!

Idag är jag en trasig kvinna, har så himla ont i ryggen och det går upp i nacken. Vet inte om jag sovit konstigt eller om det är ammningen som tar ut sin rätt, har känt mig sliten i kroppen i en vecka nu. Jag orkar knappt lyfta Frank

Perni
    Jag funderade oxå ett tag på kopparspiral men nu har jag beslutat att jag ska gå tillbaka till mina gamla p-piller. Har aldrig haft några problem med dem så fram tills jag ammat klart så bli det gummi Flört Tyckte det lät som att det skulle göra ganska ont att sätta in kopparspiral dessutom, eller??

Svar på tråden bf-juni västerås