• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • angeni

Godmorgon alla

Hippygirl: Det värsta är att det sällan kommer ett dödsfall ensamt. Vet av egen erfarenhet. Hoppas ni har det bra trots omständigheterna.

Mumsmaräng: Idag smäller det. Igår satt vi och spanade på grannarnas hus när de hade visning för att se om det var några intresserade. Det var det och många stod utanför sedan och pekade på vårt. Kanske är ett bra tecken
    Nu har vi städat hela förmiddagen och jag är helt slut. Passar på att vila upp mig här i 5 minuter.

Igår melodifestivalen och jaha vad ska man säga. Det blir aldrig som man själv vill.. Men det kanske går ändå.

• Jolinsfaster

Hoppas alla har haft det bra i helgen och njutit av solen. Själv har jag packat i stort sett hela helgen. Hann iofs ut en sväng i lördags. Hälsade på mina föräldrar som jag inte sett på två månader, trots att dom också bor i Västerås! Vet inte var tiden tar vägen.

Perni: Hur var profylaxkursen med Therese? Vi ska gå den som börjar i april.

• angeni

Igår var det visning och det var 2 par här då. Det ena var ett äldre par och det är antagligen dem som backade, skulle jag med ha gjort när jag såg trappen första gången

Det andra paret kollade även på grannarnas hus i lördags. Och de verkar vara intresserade. Får väl veta mer idag när han har ringt runt till dem.

Visning imorgon med så vi håller tummarna. Känns ändå skönt att mäklaren ringde i söndags och meddelade läget. mycket bättre än med förra mäklaren.

Mickes jobbarkompis har fått sin bebis igår kväll så nu är micke riktigt avundsjuk och vill ha vår bebis med Men den får gärna gotta sig inne ett par veckor till så allt är utom fara, sedan får den gärna komma lite tidigare Ett majbarn vore välkommet då ingen fyller i maj! Har ingen lust att fira midsommar på sjukhuset ännu en gång

• perni80

Hej!

Visst är det härligt att våren är här nu?!! Jag vill helst bara sitta på vår veranda i solen och dricka kaffe. Tyvärr måste jag jobba... Men snart går jag hem på mammaledighet {#lang_emotions_smile} Bara 37 arbetsdagar kvar!!

Hippygirl: Vad jobbigt när en när går bort! Känner med er!
    Alla ni tjejer som håller på att flytta, lycka till! Ansträng er inte för mycket!
    Jolinsfaster: Profylaxen var jätte bra! Jag rekomenderar alla som inte har bokat någon profylax att gå den. www.annasprofylax.se Ett av paren ska ha barn om 4 veckor! Så det är inte försent för någon av er än! Plus att profylax går som friskvård, så har man friskvårdsbidrag kan man få tillbaka pengarna från jobbet!!!

Vad roligt att så många kommer på lördag! Det vore toppen om ni kunde bidra lite till lunchen. Kan tänka mig att det blir runt 20-40 kr per pers. Mailar ut min adress till er!

Ha en härlig tisdag!

• perni80

Förresten, är det några fler som kommer på lördag??
    Kram på er!

• Jolinsfaster

Perni: 37 arbetsdagar kvar är ju inte alls många! När går du hem? Vårt flyttlass kommer att gå på lördag, och mitt huvuduppdrag blir att peka var möblerna ska stå + fixa lunch och fika till "gubbarna". Inte alltför ansträngande. Men det är sjukt vilken tid det tar att renovera. Var hemma i ca 15 min efter jobbet för att värma mat till mig och maken. Han var i nya lägenheten hela dagen igår, och i morse skjutsade jag dit honom innan jag åkte till jobbet!
    Kul att profylaxen var bra! Vad fick ni göra för nåt? Skönt att vi inte valde att gå nu, för det hade aldrig gått mitt i renoveringen. Då hade vi fått andas för att lugna ner oss för all stress med att hinna klart innan vi flyttar.

• Jolinsfaster

Idag har jag föresten 100 dagar kvar till BF!

• MaraFara

Jolinsfaster; när i april är det du ska gå på profylaxkursen? Jag har ju anmält mig till Profylaxgruppen, som kommer att vara den 18 och 23 april.. Fast jag går ju själv
    :(..

• Jolinsfaster

MaraFara: Vi ska gå 18 och 25 april. Måste vara samma som du ska gå på? Det kommer säkert gå toppen för dig, fast du är själv!

• happy73

Hej på er!
    Är nu hemma efter några dagar i grövelsjön. Isak var sjuk så det blev inte ¨så mycket aktivitet men dock lite miljö ombyte.Skönt.

Hoppas att ni får det mysikt på lördag då ni träffas. Jag är bra avis. Vi kan väl titta lite på fler datum så kanske jag har turen o kan vara med. Jag tänkte att vi kanske skulle ses någon gång efter påsk. Jag vet inte hur jag jobbar ännu men jag skriver något förslag när jag vet.
    Är det någon som annars vill hitta på något  22,23,24,25 mars så är jag ledig o träffas gärna.

Svar på tråden bf-juni västerås