• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Plogen

Fika
    10/4
    Bezilia (Anna)
    vikh(sara)
    skuggspel (sanna)
    Marafara (Sara)
    HippYgirl (Elin)
    MumsMaräng
    Angeni (Jenny)
    Plogen

11/4
    Bezilia (Anna)
    vikh(sara)
    Happy73
    Shia
    skuggspel(sanna)
    MaraFara (Sara)
    HippYgirl (Elin)
    MumsMaräng
    Lady of Baqueta (Annika)
    Angeni (Jenny)
    Plogen

• Jolinsfaster

Hej på er!

Låter som ni hade en riktigt trevlig lunch. Nästa gång måste jag se till att kunna! Hela helgen har bestått av flyttbestyr, men vi har kommit bra på plats. Var rätt skönt att slippa bära så mycket. Hade ändå fullt upp att dirigera. Idag är jag dock helt slut, så det hade varit skönt att vara ledig från jobbet idag.

Jag skulle också gärna vilja bjuda in er hos oss, men just nu har vi inget soffbord och det är kartonger lite överallt, så det får bli längre fram.

Skriver in mig på listan:

Fika
    10/4
    Bezilia (Anna)
    vikh(sara)
    skuggspel (sanna)
    Marafara (Sara)
    HippYgirl (Elin)
    MumsMaräng
    Angeni (Jenny)
    Plogen
    Jolinsfaster (Ulrika)

11/4
    Bezilia (Anna)
    vikh(sara)
    Happy73
    Shia
    skuggspel(sanna)
    MaraFara (Sara)
    HippYgirl (Elin)
    MumsMaräng
    Lady of Baqueta (Annika)
    Angeni (Jenny)
    Plogen
    Jolinsfaster (Ulrika)
  • Addisen

Hejsan tjejer,

Har kollat med sambon och vi skulle kunna ha lunch/fikan hemma hos oss nästa gång.
    Men då pratar vi om söndagen den 11/4 (kan inte den 10/4). Kl 12.00 kanske?

Har inte bestämt va som ska bjudas på än men det kanske blir lite matpaj och lite fika på det. Låter det bra?

Men en liten förvarning:
    Vi har katt, så om man är allergisk så har man blivit varnad, och sen så bor vi på 4:e våning (utan hiss) så det kan vara lite tungt att ta sig upp kanske. {#lang_emotions_wink}

Jag lägger till listan som redan blivit för den 11/4 så få ni avgöra om ni vill komma eller inte.

Vi bor på Malmaberg och ni som vill komma kan få adressen lite senare.

11/4
    Bezilia (Anna)
    vikh(sara)
    Happy73
    Shia
    skuggspel(sanna)
    MaraFara (Sara)
    HippYgirl (Elin)
    MumsMaräng
    Lady of Baqueta (Annika)
    Angeni (Jenny)
    Plogen
    Jolinsfaster (Ulrika)

• happy73

Hej på er. Kul att ni hade de så trevligt på fikat. Mycket avis.

angeni vad bra att det har lugnat ner sig.

Jag gillar också loppis o annat. Så är det någon som vill åka iväg på något så är det bara o säga till.

Hur går det med alla inhandlingar till era små. Jag hade turen o fick en bilbarnstol av den gamla modellen (den jag fick låna förra gången). Kompisen jag fick den av skrattade lite o sa: ja, det är nog bara du som gillar den här modellen. Jag tycker den är jätte bra för den är inte så tung som de nya bilstolarna.
    Annars är väl allt klart, vi har ju så mycket från Isak. Kanske att vi behöver fixa en säng o syskon vagn.

• shia

lady of baqueta:
    Hej och välkommen hit! Jag ser att vi troligtvis bor ganska nära varandra,jag bor ganska långt upp på malmabergsgatan, sedan tror jag Plogen bor ganska nära oss också. Det är ju som gjort för lite promenader ihop framöver :)

Ser framemot att få träffa dig den 11:e !

• shia

inahandlingen för våran del har gått rätt segt.Vi har dock fått låna både vagn och babyskydd än så länge. Vi funderar fortfarande på hur vi ska lösa det med säng. Det är knappt att en spjälsäng får plats så vi funderar på en lite mindre resesäng i stället. Vi kommer nog att resa en del upp till Umeå och småland, så vi kommer att behöva en sådan hur som helst. Det jag dock har kommit på nu är att fördelen med spjälsäng är att man kan höja botten så det blir lättare i början att lyfta upp barnet. Ni som har barn sedan tidigare får gärna dela med sig av sina erfarenheter av sängar!

• Addisen
    Shia,
    Hejsan, va kul att du vill komma den 11/4!
    Plogen nämde att det va en tjej till som bodde i närheten av oss så hon menade säkert dig. Låter jättemysigt med lite promenader framöver!

Se fram emot att få träffa dig oxå!
  • Plogen

Japp, det var Shia jag menade, kanonbra att vi är några stycken på den här delen av stan!

lady of baqueta: Jättekul att vi kan vara hemma hos dig den 11/4! Det var ju i alla fall fler som kunde den 11 än den 10.

Hemma hos mig passar det bättre att vi är lite längre fram när man förhoppningsvis kan sitta ute, så kan vi tränga ihop oss ute på altanen!

• Jolinsfaster

Jag bor numera på Nordanby, så jag hakar gärna på om ni i "Malmabergsgänget" vill hitta på nåt. Är ju inte alltför långt borta.

Det verkar vara många som kan bjuda hem folk i sommar, så då får vi väl köra fika varje vecka istället.

• MaraFara
    happy73 skrev 2010-03-22 11:47:08 följande:
    Hej på er. Kul att ni hade de så trevligt på fikat. Mycket avis.angeni vad bra att det har lugnat ner sig.Jag gillar också loppis o annat. Så är det någon som vill åka iväg på något så är det bara o säga till.Hur går det med alla inhandlingar till era små. Jag hade turen o fick en bilbarnstol av den gamla modellen (den jag fick låna förra gången). Kompisen jag fick den av skrattade lite o sa: ja, det är nog bara du som gillar den här modellen. Jag tycker den är jätte bra för den är inte så tung som de nya bilstolarna. Annars är väl allt klart, vi har ju så mycket från Isak. Kanske att vi behöver fixa en säng o syskon vagn.
    Här är nästan allt inhandlat och klart.. Är bara väldigt små saker kvar såsom blöjor, nagelsax, babygym, bröstpump osv.. Men alla stora saker som behövs är klara.. Känns otroligt skönt, eftersom jag nu för tiden är näst intill orörlig pga foglossning..
Svar på tråden bf-juni västerås